Oldalak

Oldalak

2014. január 28., kedd

4/1 rész

Szeptember 5.
Bella


*Bella szemszöge*
Végre péntek!
Ezzel a gondolattal ébredtem. Szeretem ezt a napot, már tegnap megbeszéltük, hogy ma maradunk a szokásos programnál. Holnap meg megyünk és megvesszük Ben deszkáját, mert eddig általában az enyémet kérte kölcsön.. azzal pedig nem mert kibontakozni. "Nehogy eltörje". Hiába mondtam, hogy nem olyan könnyű az. A többieket is tanítottam, de ez nekik főleg ismétlés volt.
Megint elszaladt az idő, ezért sietnem kell. Épp, hogy készen lettem mikor csöngettek.
-Meglepetés. -ugrik elő Elie (ja igen, ő is csatlakozott hozzánk)- két JB koncert jeggyel.
-Ezt hol szerezted?- veszem ki a kezéből, az egyik felém tartott jegyet.
-Hol szereztem volna!? Rendeltem.
- De mik ezek a csillagok? - utalok a kis"lap" sarkában lévő jelre.
-Nem tudom,  de azt írták, hogy szerencsések vagyunk, mert meglepetés vár ránk.
-Szóval...értelmezzük. Te rendeltél két jegyet, azért, hogy meglepj engem, erre te is kapsz egy "kis" meglepit?
-Igen, a lényeg ez.
- És ez mire kapom?
-Hát, a szülinapodra, mással nem igazán tudlak meglepni-néz a kezemben tartott jegyre.
-Nem vártam volna el semmit. De honnan tudtad mikor lesz?
-Facebook! Mindig megnézem, hogy kinek, mikor van a szülinapja, hogy -esetleg- ha készülni szeretnék meg tehessem. A tiéd pont jókor jött, mert nem tudtam volna mást kitalálni.- hallgatom elképedve. Utána nézett, gondolkodott, cselekedett. Most ismertem meg, de ez nagyon aranyos volt tőle.
-Köszönöm! -ugrok a nyakába- nem hiszem el , hogy meg vetted.
-Jójó, a tiéd, hisz ott van a kezedbe. De indulnunk kell.
-Sophie-ék merre járhatnak ??
-Ott-mutat a hátam mögött lévő irányba, mert hogy az ölelés közben arrébb vándoroltunk.
- Becsengetésre épp hogy oda értünk, de a tanárnő még nem volt bent. Gyorsan levágódtam a helyemre Barby mellé. Ő ma korábban jött Ben miatt. Nagyon össze melegedtek a héten.
-Na mi újság Bennel?
- Jól meg vagyunk, holnap este moziba megyünk.
- Zsíír.. szorítok. Mit nézetek?
-Majd ott kiderül.
-Jó napot!-lépett be  tanárunk-Elnézést, megbeszélés volt. Ma szabad elfoglaltság. Én addig elintézem a még kimaradt teendőket.
-Vándorolhatunk?-kérdezi Ben.
-Természetesen.
-Köszönöm.
Ben fel pattant és kezében a székével letelepedett mellém. Pár perccel később -miután lerázta Andrew-et, nagyon rá szállt- Elie is csatlakozott.
-Meg sem kérdeztem rá érsz-e?!!- néz rám kedvesen.
-Mire ér rá?- kíváncsiskodik Ben.
- Meg lepett egy Justin-koncert jeggyel. Amivel nyertünk még egy meglepetést.-nevetünk fel egyszerre.
-Ezt most nem értem.- értetlenkedik Zack.
-Mit? Kaptam egy koncert jegyet tőle-mutatok az említett lány felé- a szülinapomra, és mivel mi ilyen hiperszuper szerencsések vagyunk, bele esünk abba a pár rajongóba aki valamiféle meglepetésben vehet részt.-magyarázom.
-Állj, mikor van a szülinapod és mikor lesz a koncert?-néz rám Ben.
-Október 24.-válaszol neki Barby
-Mindkettő?-kérdez vissza Ben.
-Pontosan.- nézek rá.
-Rendebeen.
-Délután akkor deszkázás?
-Ahham, de mi később együnk.-mondja Sophie Zackere nézve.
-Mi is csak háromra megyünk nem?- Nézek Elie-re.
-De, többiek?
-Akkor mi is.- bólint rá mindenki.
-Akor nem szóltam.-nevet Sophie erőltettem.


*Sophie szemszöge*
Beszélnem kell Zack-kel, tudom, hogy nem könnyű neki, de az anyukájának sem lehet könnyű. Ki derült, hogy édes apjának egy évvel a születése előtt volt egy románca, amiből gyermek is született. Igen, barátomnak van egy 16 éves nővére. Mindenkit sokkolt a hirtelen hír, de őt annyira, hogy nem szól hozzá az apjához. Vagy csak amit nagyon muszáj. Tegnap este Kate -Zack anyukája- sírba hívott fel, hogy Zack a szobájában röhög valami filmen, de az apjával nem beszél. Meg ígértem, hogy beszélek vele, mert most már látom megenyhülni.
-Soph, le jössz büfébe?-zökkent ki gondolkodásomból Bell. Tuti látta rajtam a szomorúságot és az értetlenséget.
-Persze mennyünk.-erőltetek mosolyt az arcomra. Remélem nem vicsor lett! Amint kiértünk a teremből Bella maga felé fordított.
-Sophie, mi baj van?
-Semmi nincs- újabb mű mosoly.
-Lehet hogy őket-mutat a terem felé- át tudod verni, de engem nem. Tudod, hogy nagyon meg ismertelek a nyár alatt. Vagy legalábbis annyira, hogy tudjam, az előbb nem mondtál igazat.
-Nem mondhatok semmit. Még. De délután ígérem elmondom.
-Rendben.
-Megyünk büfébe is?
-Ha már ki jöttünk.- von vállat aranyosan.
Belly a szokásos kakaós csigát és jeges kávét ette. Én  hosszas gondolkodás után a hamburger mellet  döntöttem.
Talán vissza kéne vennem az evésből? Áh..Zack így szeret..ez a lényeg.


Zack
*Zack szemszöge*
3 napja kiderült, hogy van egy fél tesóm. Ez még nem is lenne baj, ha nem születésem előtt közel egy évvel lépett volna félre apa. Fél évvel idősebb nálam! Már kezdem kiheverni és meg emészteni az információt, de nehéz! Nem haragszom már apura, de nem beszélek vele.. ennyit minimum megérdemel.
Sok kérdés merült fel bennem. Miért nem volt neki elég jó anya? Miért nem vigyázott? Miért nem mondta el?Tudott egyáltalán Lilláról?
Természetesen szeretném meg ismerni őt, mert mégis csak a Nővérem. Lilla Live-nak hívják és idén lesz 16. Ahogy én is.
Gondolataimból Sophie édes hangja rántott vissza.
-Édes, ugye nem baj, hogy nem velük megyünk.
-Nem, de elmondod miről szeretnél beszélni velem?
-A nővéredről...
-Vele minden rendben, holnap találkozok vele. Beszéltünk telefonon.
-..és apukádról.
-Ő is él.
-Hát ez az! Él, de te tudomást sem veszel róla!
-Délután megbeszéljük.-bújok közelebb hozzá és egy puszit nyomok a nyakára. Tudom, hogy ez a gyenge pontja.
-Hozzánk megyünk okés?
-Rendeben.- bújok hozzá édesen, remélve, hogy ezzel kár pótlom kicsit a -felesleges- fáradozásáért.


*Bella szemszöge*
Aggódok Sophie.ért. Látom, hogy baj van, és csak remélni tudom , hogy nem Zack-kel. Bár nem hiszem, mert most is ugyan úgy össze bújnak mint eddig. Nem tudom. Remélem minden rendben van velük.
- Jól van, van még 20 perc, de menjetek csak. Viszont látásra!
-Viszontlátásra. -felel az osztály tanárnőnk kijelentésére.
- Barby jössz hozzánk vagy haza mész? - nézek a mellettem ülő vörös hajú szépségre.
.Nem tudom, nem akarok zavarni.
-Nem zavarsz! Jön Elie is. Még dél sincs. Beszélgetünk meg palacsintázunk?
-Palacsinta? Hol?- szól közbe Ben.
-Nálunk! Gyere te is!
-Rendben.- válaszol.
-Akkor már Ryan- éket se hagyjuk ki. Ry, gyertek ti is palacsintázni.
-Oké, mehetünk.-mondja Anne, mivel Ryan újra Bennel és Zackel van elfoglalva.
- Sziasztok!- köszönünk, mikor végre a fiúk is hajlandóak el szakadni egymástól.


*Sophie szemszöge*
-Zacky, oké, hogy haragszol apukádra, de ez így nem megy. Kate teljesen össze omlott. Tegnap sírva hívott fel, hogy nem bírja ezt a hangulatot. Apukád is ember hibázik.
-De ekkorát? Soph, van egy testvérem! Nem mondom, hogy nem örülök, mert de. Sőt mint mondtam holnap találkozunk, csak kérdés, hogy mit fog gondolni rólam. Apában csalódtam.
-Ne butáskodj! Ismerd meg..aztán majd meg látjuk.- mosolygok biztatóan.
- Köszönöm, hogy mellettem vagy. Szeretlek.-Fél éve vagyunk együtt és nem sokszor hallottam még tőle ezt a szót.
-Én is... szeretlek.-pirulok el teljesen.
-Amúgy Lilla téged is szeretne meg ismerni. És még holnapig gondolkodom apa "büntetésén".
-Mi van?
-Mi, mi van? Meg tréfálom. Ennyit minimum meg érdelem a "nem beszélek veled, mert utállak" színjáték mellett. -neveti el magát.
- Szóval az előbbi, hogy haragszol rá meg...
- téged is meg kellett vicceljelek.
- Gonosz!- ölelem meg boldogan. Komolyan rám ijesztett hogy nem akar beszélni még jó ideig az egyik legfontosabb családtagjával.
-De ez így volt, jó. Haragudtam rá, tegnap estig. De rájöttem, hogy ezen nem lehet változtatni. Nézzük a jó oldalát. Van egy testvérem! -mondja teljesen más hangnemben mit az előbb. Valljuk be nagyon jó színész és még annál is gyorsabban változik a gondolkodás módja.


Ui.: A komikat, pipákat, feliratkozókat szívesen fogadom..még mindig. /A képek nem hasonlítanának, ezért bocsánat!/ Holnap jön a 4/2.. kicsit előbbi időpontban!
Ölellek titeket. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése