Oldalak

Oldalak

2014. január 31., péntek

5. rész. -Ne kapj sokkot!

 Sziasztok!:) Megint nagyon kevés komit kaptam!:( A kérdésem viszont most az lenne, hogy írjátok meg, hogy nektek jó ez az ha minden nap (vagy majdnem minden nap van rész), esetleg hozzam inkább ritkábban! Szóval kérek minden olvasómat, hogy írjon, neki hogy lenne a legjobb! Nem húzom tovább az időt!
Jó olvasást!


Ben deszkája :))
Szombat

*Ben szemszöge*
-Sziasztok!-köszönök az ajtóban állóm nyáriasan felöltözött lányoknak.
-Sziiaa!-ugrik nyakamba Barby, ami meg lepett, de boldogsággal töltött el.
-Szia.-Néz rám biztatóan Bella.
-Mehetünk?- nézek rájuk?
-Persze!- lép mellém By, mire össze kulcsolom ujjainkat. Ma már nem húzza el a kezét mint tegnap. Mire a sport boltba értünk, konkrét elképzelésünk volt a hozzám illő deszkáról. Hát persze, hogy olyat nem kaptunk, de találtunk egy másik tökéletesen hozzám illő darabot.
-Hova mész most?- kérdezem Barby-t kíváncsian névre rá.
-Haza, Bella segít, aztán jössz 7-re, nem?
-De! Már nagyon várom.
-Én is. És ne lepődj majd meg.
-Redben. De miért is?
-Mert. Majd meg látod.!
Már majdnem ott voltunk, mikor Bella telefonja meg csörrent.

*Elisabeth szemszöge*
Most kaptam egy üzenetet Justin menedzserétől  -Scooter- , hogy szerdán várnak mindenkit egy kis össze jövetelre. A cím az egyik legjobb londoni szállodát takarta. Scott azt kérte még, hogy legyünk elegánsak meg ha lehet senki ne kapjon sokkot vagy vagy síró görcsöt Justin jelenlététől. Lehetetlent kér, de én is remélem, hogy senkinek nem jut eszébe sikítozni és sírni, azt én sem díjaznám. Míg ezen gondolkodtam el is felejtettem, hogy fel kéne hívnom a koncertre velem tartó barátnőmet. Tudom, hogy ő is kapott e-mailt, de én akarom neki elmondani. Gyorsan tárcsáztam is és vártam.
-Szia!- szólok bele vidáman mikor végre fel vette a telefont.
-Szia Elly!-köszön ő is lelkesen.
-Figyelj!. Nem akarlak zavrani, mert tudom, hogy Ben-ékkel vagy, de ma nincs kedved itt aludni?
-De van! miután elmennek, haza megyek a cuccaimért és olyan 8körül ott leszek oké?
-Rendben, várlak! Szia.
-Szia!- és ezzel bontja a vonalat.
Kíváncsi leszek a reakciójára. Szerintem megint lefagy.

*Barby szemszöge*
-Szia Benny, hamarosan találkozunk.-ölelme meg és adok két puszit arcára. Nem vagyunk együtt, de nagyon olyan. Mindenki szerint csak idő kérdése, és szerintem is.
-Szia, Barby, sietek vissza.-Ja igen, öt óra van. Van 2 órám elkészülni. Bella segít elkészülni.. Egyedül nem sikerülne.
-Na jó, Ben..Szia! Barby te pedig gyere, mert téged ismerve ez így is húzós lesz..-igaza van.
-Jó, sziasztok.-int felénk a az imádott srác és elballag.
Mi nekiállunk készülődni. Bellára bíztam a hajamat a ruhámat és -ami ritka- a sminkemet is.  Nem csalódtam benne, a végeredmény csodálatos lett. 6 órára lettem készen. Tényleg könnyebb volt így, hogy volt segítségem. Még múlt hónapban rendeltem magamnak színes kontaklencsét ezért  még barnább lett a szemem. Nagyon jól kiemelte a sminkem.  A megmaradt óránkban beszélgettünk, mármint inkább csak én hallgattam Bellát. Mesélt Magyarországról, és a Pécs nevű városról ahol élt. Meg beszéltük, hogy ha lesz egyszer lehetőségünk elmegyünk együtt és megmutatja. Én tényleg örülnék  neki, aranyos helynek tűnik.
Az órára néztem, és nyugtáztam, hogy még mindig van 10 percem. Fel álltam, hogy meg nézzem minden ugyan úgy maradt e. Még mindig tetszett amit a tükörben látok. Ritka mikor szépnek látom magam, de ez most egy olyan pillanat. Indultam volna vissza, mikor kopogtak. Remegő kézzel nyúltam a kilincs felé. Mikor kinyitottam Ben állat előttem és elképesztően jól nézett ki.
-Szia Benny!-köszönök ugyan úgy mint két órával ezelőtt.
-Szia!- állta szinte tátott szájjal szemben velem. Büszke vagyok magunkra! Tetszik neki, ez a felem.
-Bejössz?
-Ja persze.- ahogy beléptünk a nappaliba Bella szeme fel csillant, nem hiszem, hogy azért mert meg látta Bent. Ezt majd még meg beszéljük.
-Na jó akkor én megyek is.- állt fel az eddig általa elfoglalt fotelből. Elkísértük az ajtóig, ahol megölelgette minket.
- Sziasztok!- köszönt kedvesen.
-Szia. -mosolyog Ben. És szemében látom, hogy kicsit megköszön9, hogy ilyenné varázsolt neki.
-Szia, és köszönöm!- Bella csak biccentett és elindult, azt hiszem Elly-hez.
Barby sminke

Barby ruhája

*Ben szemszöge*
Ezt nem hiszem el! Csak miattam öltözött így.. Vagyis Bella öltöztette így, amiért őszintén hálás vagyok neki. Egyszerűen elképesztő. Bár már nincs nyár, az idő még nagyon jó, ezért rövid farmer nadrágban volt. Nagyon szépen kiemelte nap barnított lábait.  Fúú..tényleg nem semmi ez a csaj!
-Benny, indulhatunk.- most van végem! Fel vette piros magas sarkúját, így még jobban hangsúlyozva, hogy szép barna és tökéletes. Mindent mintha rá öntöttek volna! Az összhatás mámorító.
-Gyönyörű vagy!- szólalok meg, mélyen a szemébe nézve.
-Köszönöm!- viszonozza pillantásomat, de teljesen elpirul. Megint úgy érzem, meg kell csókolnom, ám ezúttal nem tétovázok. Megteszem. Tisztában vagyok vele, hogy ez az első randink, és hogy ezzel talán elrontok mindent. Amint elnyílnak ajkai és bebocsájtást nyerek, minden rossz gondolat szerte foszlik. Nincs ellenére ez a csók. Mikor elhúzódok, hogy szemébe nézhessek, különös csillogást vélek felfedezni., ezért meg ismétel előbbi "muatványomat". Magamhoz húzom és újra meg csókolom, de most sokkal lágyabban, hogy érezze, ez nem csak pillanatnyi fel lángolás volt. Kezemet derekára csúsztattam, mire fel vezette az övét nyakamon és bele túrt a hajamba. Bele mosolyogtam csókunkba, de nem váltunk el. Nem tudom meddig állhatunk ott a nappaliban, de biztos, hogy perceket. Elhúzódtunk egymástól, de csak annyira, hogy a szemébe tudjak nézni. Boldogság. Ennyi amit érzetem. Karjaimat köré fonom és megölelem, hogy tudja nagyon fontos nekem. Nem akartam elengedni.
-Induljunk.- suttogja számra, és nyom rá egy puszit.
-De veled akarok lenni.- nyafogok és a puszijából csókot formálok.
-Le késsük a fimet!- nyom el magától egy kicsit.
-Menjünk!- fogom meg kezét és húzom magam után. Út közben kiderült, hogy nem szereti a sablons "Leszel a barátnőm?" kérdéseket és én sem díjazom őket. Meg beszéltük, hogy nem is fogom meg kérdezni, mert elég egyértelmű, hogy ő a Barátnőm.
Tényleg az utolsó pillanatban estünk be a terembe, a film jó volt, bár néha elterelte a figyelmemet a mellettem ülő, izguló lány.

*Bella szemszöge*
Elly a telefonban is vidám és izgatott volt, ezért nem lepődtem meg mikor a nappalijukban találtam rá, a Lolly-ra táncolva. Vagy inkább őrülten ugrálva. Mindegy. Az egy hét alatt annyit voltunk egymásnál, hogy szabad bejárást kaptunk a másik házába. Mikor észre vette, hogy a küszöbön állok engem is rángatni kezdett.
El..ly..nyu..gondj..meg...-nyökögtem zötykölődve.
-Ja bocsi.- néz rám boci szemekkel mikor végre abba hagyta az ugrálást.-hoztad a cuccod.
-Aha, kint van az előszobában. De mondd mi az.
-Ne kapj sokkot! Scooter írt, hogy szerdán várnak mindenkit  a Golden Holtelben 4 órakor.
-Azt mondtad VÁRNAK?- kerekedik ki a szemem.
-Igen, Justin ő meg nem tudom még kik.- Jó oké, számítottam arra, hogy a meglepetés nem egy nekünk éneket dal lesz, de arra nem számítottam, hogy Just csak azért utazik ide, jóval a koncert előtt, hogy velünk találkozzon.
-Szóval, szerdán találkozunk Justinnal?-próbáltam meg emészteni az előbb hallottakat.
-Igen, azt kérte, hogy legyünk elegánsak és ne kapjuk sokkot a jelenlététől.
-Ez érthető, én sem tudnám elviselni- húzom el a számat mikor bele  gondolok a sok sikítozó rajongó látványába és jelnelétébe. Mi soha nem voltunk sikítozósok.
-Na? Film?
-Persze!- hajnali 3ig filmeztünk Elie szobájában. Közben kitárgyaltuk Justint, meg hogy vajon, lesz-e sikoltozós rajongó. Mindketten biztosak vagyunk abba, hogy lesz!
Megbeszéltük, hogy amint valaki elkezd sipákolni kinyírjuk, mert nem azért megyünk, hogy azt az akárkit csitítgassuk, nehogy rosszul legyen.
Tipikus csajos estét tartottunk, nem? Ja nem. Mi a kedvencünkkel való találkozásról és annak sikító rajongóinak kinyírásáról beszélgettünk. Ezt még mindig nehéz felfogni!

6 megjegyzés:

  1. nagyon jo es szerintem ahogy van idod es otleted akkor minel gyakrabban hozd a folytatásokat!! :))

    VálaszTörlés
  2. Túl rövid:D De amúgy még mindig jó :3 Amikor csak tudsz rakj fel új részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod..tanárok tól is függ!:)) Nem tudom, hogy rövid-e! :)) pórbálom a szokások mennyiséget hozni!:)) Köszönöm, hogy olvasol! :D <3

      Törlés
  3. Nagyon jó!!! ahogy leírod a Ben és Barby csókját az nagyon jó lett kedvenc rész ;) És igen ahogy tudod tedd fel a részeket ha időd engedi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lilllám, lesz ennél még kedvencebed is. DE örülök, ha tetszett! <3

      Törlés