Oldalak

Oldalak

2014. január 26., vasárnap

2, rész

 Itt az új rész, nem papolok sokat! Csak annyit szeretnék kérni, hogyha tetszik a rész iratkozz fel rendszeres olvasónak. Köszönöm. Jó olvasást!


Szeptember 1.

Reggel 7-kor csörgött a telefonomon az ébresztő, hogy fel kéne kelni. 5 percen belül 4 " Bella éééééébrrrrreeeedddj!" üzit kaptam. igen ők is nagyon jól tudják, hogy az alvásban legyőzhetetlen vagyok. Kedves volt tőlük, de ma nem tudnék aludni.. kíváncsi vagyok az osztálytársakra. Vissza írtam mindenkinek, hogy ne parázzanak éberen vagyok és neki álltam készülődni.. igen. Talán ezt utálom legjobban az iskola kezdésben, ki kell öltözni!! A magassarkúval semmi bajom, abban hétköznapokon is szoktam járni, de a szoknya... borzalmasan nézek ki benne! Természetesen anya nem engedi meg hogy nadrágba legyek, mert "jó idő van, ezért semmi okom a beöltözésre". Rendesen kicsípetem magam.. úgy éreztem magam mint egy titkár nő.. főleg azért mert most nem volt kedvem lencsét berakni így maradtam a szemüvegnél. Így még Sophie-ék sem láttak, ebből óriási nevetés lesz. 3 perc és itt vannak, addig meg iszom a tejeskávém.
Épp hogy  végeztem mikor csöngettek.
4 kiöltözött barátommal találtam szemben magam.. nagyjából 5 percig álltunk az előszobában és egymásra mutogatva fuldokolva nevettünk. Valljuk be, jól néz ki, de ez nem a mi stílusunk.
- Sziasztok! - köszöntem, miközben törölgettem a talán kicsit elkenődött sminkemet.
- Üdv!- viszonozták egyszerre.
-Anya, elmentem! Majd jövök!- ha ezt nem hallotta meg akkor semmit sem! De úgy látszik hallotta mert vissza kiabált.
- Jól van kincsem! Sok sikert nektek!
- Köszönjük!- mondtuk egyszerre. 35-kor már a suliban voltunk. Hát tényleg 5percre lakunk a sulitól.
Elfoglaltam az első padsort mögöttem a két párocskával. Szinte rögtön le ült mellém egy vöröses hajú magas csajszi.
- Szia, bocsi, nem baj a melléd telepedek?-kérdezi
-Szia, nem dehogy! Legalább nem ülök egyedül.!
- Amúgy Barby vagyok.-nyújtja felém kezét.
- Isabella, de csak Bella-nak szólíts. - viszonozom gesztusát.
- Oké, szóval Bella. Itt laksz a közelben?
-Igen, az utcában.
- Szóval te is Menee street-i vagy.
-Ahha, te is.?
-Igen.
- Ha van kedved jöhetsz velünk.
- Persze, csak majd mondj teljes címet.
- Rendicsek- nézek hátra közben a párok felé ezzel megzavarva az enyelgést- Holnap 6-an jövünk.
-Zsír!! - mondják és csókolóznak tovább, én csak nevetve vissza fordulok Barby-hoz és beszélgetünk becsengetésig.
-Jó napot! - Köszön határozottan az ofő, de látszik rajta, hogy nem az a szigorú alkat.
-Jó napot kívánok!- kántáljuk egyszerre. Brr..ezt nem szeretem.
-Eva Cole vagyok, de szólítsatok Miss Cole-nak. Szeretnék egy rövid bemutatkozást mindenkitől. Kezdjük Bellával.
-Okké, szóval Isabella Smith vagyok, de nem szeretem, ha a teljes nevemen hívnak ezért csak Bella és hasonló becézések. Eddig Magyarországon éltem idén költöztem Londonba nevelő apám új munkája miatt. Igen, a szüleim elváltak apukám a magyar. Imádok deszkázni és fotózni, A mögöttem ülő négy bolond tanácsár jöttem ide.- mosolyogtam, mire a többiek felnevettek.
Utánam még 20 név következett.. Ebby, Effy, Dave, Drew, Jane, James, Jhon, Bill, Bobby, Matt, Andrew,Barby,Ben, Ciara, Elisabeth és a barátaim. Arcokat még nem tudok párosítani a nevekhez, de legalább megjegyeztem őket.! Mire befejeztük ki is csöngettek.
-Jól van, becsöngetés után folytatjuk az óra rendel.-mondata az ofő és kiment.
-Sziasztok! Jött oda hozzánk egy eléggé pláza cicás csaj.- Milyen Magyarország?
-Én szerettem ott lakni, Pécs csodálatos.!
-Mindig szerettem volna el jutni oda.
- Én csak ajánlani tudom, ha lesz lehetőséged látogass el.!
- Természetes.
-Bella, jössz büfébe?!!- kiabál Ryan.
-Igen.-válaszolok hasonlóan.  Azt hiszem ez volt az igazi bemutatkozás.
Kakaós csigát és jegeskávét ittam..meleg van még a teához és a forró csokihoz. Miért van egyáltalán szeptemberben forró csoki? Ezt nem értem.
-Délután deszka?-néz rám Zack
-  Ez kérdés? Naná!- mire fel értünk be is csöngettek.
-Na akkor, ezen a héten osztály főnökik lesznek ma holnap és pénteken. Szerdán és csütörtökön gólya tábort pótolunk- Lett volna gólya tábor?- ma és holnap 5 pénteken 4 osztály főnöki lesz. A gólyatábor hosszúsága csak tőletek függ.
-Zsír!- nyilvánul meg Zack.
-Az óra rendet kinyomtatom.. húzós lesz, csak szerdán lesz 6 órátok, pénteken és hétfőn 9, kedden és csütörtökön 7 lesz. Ne ijedjetek meg! Jövőre jobb lesz! A következő 3 órában lesz az ünnepség utána pedig 2 órátok van ismerkedni.
Az ünnepség baromi vicces volt, mármint nem maga a megnyitó, inkább Ben Zack és Ryan baromkondása. Szerintem ők teljesen össze barátkoztak. Félő, hogy ők lesznek a suli szép fiúi. Kár hogy 3ból 2nek barátnője van.
A következő két órában beszélgettem Barby-val, aki 3 házzal lakik arrébb mint én és 1D rajongó, Elisabeth-el akit csak Elie-nek hívok, mert jobban illik rá, ő Justin Bieber rajongó, -erre kikerekedett a szemem, de nem láthatták, mert én közeben rajzoltam-. Dave-vel aki Eminem rajongó ennek is örültem, mert őt is szeretem és beszélgettem Ben-nel is aki Tkyd rajongó. Na erre felkaptam a fejem. Tkyd magyar rapper, és nem igazán értettem, hogy hogyan szerethetni, hiszen annyira nagy neve még nincs. Elmesélte, hogy egyik évbe a Balatonnál nyaraltak és ott mutatta egy srác neki. Megkért, hogy segítsek neki, mert hiába tanul magyart..nem mindig érti, ezért fordítsam le neki. Szóval ma zene hallgatós estém lesz, mert mindenki meg ígérte, hogy át küldi a kedvencét, és ugye Ben-nek is fordítok.
Meg beszéltük azt is, hogy eljönnek megnézni a deszkázást, kettőkor találkozunk a suli előtt. Hamar elment az idő.. egyre otthon voltam, gyorsan ettem aztán indultam is vissza a sulihoz. Három negyedre ott voltam, de Barby és Ben már a suli előtt beszélgetett, vagy inkább veszekedtek. Ezt csak közelebbről tudtam meg állapítani.  Barby arról szerette volna meggyőzni Tkyd rajongó társunkat, hogy a One Directon-nél nincs jobb. Aztán jött Elie aki bedobta a témába Justint is, szóval már két lány akarta meggyőzni Bent arról, hogy az ő kedvencük a legjobb.
Engem is megkérdeztek, de mikor közöltem, hogy nekem mindegy, én mindegyiket szeretem érdekesen néztek rám.
Elmondtam nekik, hogy Justint régóta szeretem -erre Elie majdnem örömtáncot járt- aztán folyattam a 1D-vel amiről elárultam, hogy van olyan számuk, hogy woooow *.* és imádom, de Harry és Zyan a kedvencem -most Barby kezdett el ugrálni.- Aztán folytattam Tkyd-del, akiről annyit mondtam, hogy volt barátom kedvence és rajtam maradt.  Nem szeretem Bee-t emlegetni, hiányzik, de mióta eljöttem csak 2szer beszéltünk. Ben látva, hogy ez engem elszomorít nem csinált semmit, csak kedvesen elmosolyodott, jelezve, hogy ő is örül. Míg erről beszélgettünk oda is értünk a parkba, mert Soph írt, hogy ők inkább oda mennek. A végén még mindig arról volt szó, hogy Ben hallgasson meg legalább egy számot mindkét kedvenctől és ebbe bele is egyezett.
-Sráááácooook!- futott felém Sophie és mire feleszméltem már a nyakamon lógott.
-Sziasztok!- Köszönünk mi is.
- Bell Te kezdesz, Te vagy a profi!
- Na ebben nem vagyok biztos- biccentek a fiúk felé.
-De én igen! Na menj! Ők-mutat a hátam mögött állókra- miattad jöttek.
Tényleg? Ezt jó tudni!
-Megyek máááár!
7-ig voltunk kint, mert rájöttünk, hogy holnap is suli van.. Mire haza értem és bekapcsoltam a gépet facebookon 15 ismerősnek jelölésem volt, valamint 8 üzenetem.. szóval elküldték a zenéket. És igazam volt. 9kor raktam be az utolsó számot ami Justintól a Lolly volt. Csodálkozom, hogy anya nem jött be megnézni jól vagyok-e.. szét nevettem a fejem. Jus szerintem nem a videoklip-ben  látható színes nyalókákra gondolt. Fél tízre lenyugodtam és lefeküdtem aludni, mert holnap megint korán kelés van. Hogy én hogy fogok hozzá szokni ehhez?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése