Oldalak

Oldalak

2014. március 11., kedd

20. rész- A jegy

Sziasztok!:)) itt van az új rész, ha tetszik komizzatok és iratkozzatok fel.:)) Előre is köszönöm:)

Jó olvasást!:) 



*Justin szemszöge*

Biztos vagyok benne, hogy nagyon szép ruhákat vettek, ezért is furdalja az oldalamat a kíváncsiság. Bella elmondta a színeket, de többet nem tudtam belőle kiszedni.
Hoztak nekünk kaját, amiért hálásak
vagyunk, ugyanis ma még semmit nem ettünk.
Igaz nem igazán érdekel, két hét van vissza a turné második feléig és egy hét múlva jelentem be Bellát. Nem tudom hogyan fogja fogadni  a média, de remélem nem szedik szét. Bár ő erős lány, biztos, hogy bírni fogja a gyűrődést.

#1 hét múlva
-5 perc!-kiabál egy ismeretlen női hang. Bella vállalta, hogy beül velem az interjúra, de látom, hogy nagyon izgul.
-Justin, jó ötlet ez?
-Ne parázz! Minden oké lesz. -csókolom meg nyugtatóan.
-Induljatok.-szól megint a nő. egy utolsó puszit nyomok ajkaira, majd húzni kezdem magam után.
-Üdvözöljétek Justin Bieber és Isabella Smith-et.-óriási ujjongás és taps fogadott minket mikor beléptünk.- Sziasztok.
-Sziasztok! Jó napot. -köszönünk teljesen egyszerre.
-Szóval ő a barátnőd?
-Igen, ő Bella, akivel pontosan egy hónapja boldogítjuk egymást.
-Már ilyet régóta? Hogyhogy csak most mutatod meg nekünk?
-Most jött ez az ideje.
-Hogy ismerkedtetek meg?-néz Scott a barátnőmre.
-Egy voltam a szerencsés öt közül, de én lettem a legszerencsésebb.
-Ezt, hogy érted?
-Volt az a nyeremény, hogy 5 szerencsés rajongó különleges jegyet kap. Én egy kedves barátnőmtől kaptam és ott voltak rajta a csillagok.
-Szóval ennek köszönheted őt?
-Igen.
-És mivel Bella szabadon járkál a koncertekre, ezért kisorsoljuk a jegyét.-kiabálom a végét, mert a stúdióban az összes tini kiabálni kezdett.-szóval, ha van valaki, aki szeretne VIP-s lenni, akkor az figyelje Bella_Biebs twitterét. -fejezem be ordítva a bejelenteni valómat.
-Hallottátok... Bella_Biebs, ma délután. Justin, mesélsz nekünk a koncertről? Sokat készülsz rá?
-Persze, hogy mesélek. Igazából egyszer-kétszer próbálunk majd színpadon. A hangomat védjük és rengeteget éneklek. Ennyiből áll a gyakorlás.
-A hangodat? Hogyan?
-Újra előkerültek a kendőim..például ez.-mutatom meg a hátsó zsebembe tűrt állkapcsos darabot.
-Értem, szóval nem fárasztod maga a próbákkal.
-Nem, mert két hónapja ugyan ezt csinálom.. igaz volt egy hosszabb kihagyás, de ezt nem lehet elfelejteni.-válaszolok, de kezd elegem lenni a páva srác képéből..tuti, hogy nem marad ilyen nyálas képpel sokáig a szakmában. Feltett még pár kérdést, majd elköszönt tőlünk és mehettünk.

-Ügyes voltál Sweety.-dicsérem meg Bellát, mert tényleg szépen válaszolt.
-Köszönöm.-csókol meg, amitől remegni kezd a térdem. Senki nem volt még rám ilyen hatással, még Selena sem. Pedig vele aztán levágtunk a kamerák előtt eléggé szenvedéllyel teli csókokat, amiben persze semmi nem volt, de mindketten jó színészek vagyunk. Vakuk villanására eszméltem fel, de nem zavartattuk magunkat. Megragadtam Bella kezét és elsétáltunk fekete autómhoz.

*Bella szemszöge*
Azt hittem húzósabb lesz, de egészen jó volt. Az igaz, hogy nem tudnám megszokni ezt a felhajtást, ami előtte van, viszont JuJu ettől boldog. És, ha ő boldog, akkor én is az vagyok.
Holnap megyünk be a sulimba elintézni mindent, ami kell a magántanulósságomhoz. Biebs nem akarta engedni, hogy egyedül menjek, szóval ő is jön, de még vissza van a jegy sorsolás.
-Min gondolkozol Nyuszi?-zökkent ki Justin.
-Mindenen..vagyis hát a mai és a holnapi napon.-egészítem ki magam, mert szerelmem borzasztóan értetlen fejet vágott.
-Becsöngetésre megyünk?
-Nem! Kicsit később..így is sokan meg fognak látni és ismerni.-Tudom, hogy rengeteg rajongója van , mert láttam egynéhány lányon "Justin Bieber" feliratú ruhát-

Talán ezért is félek a távol léttől.. Kis millió szebbnél szebb rajongója van, akikkel akkor csal meg mikor akar..ráadásul ott lesz Selena is.
A többiek nem érdekelnek annyira..de ő. Ezzel a nőszeméllyel kapcsolatban 1000 kérdés merült fel bennem, de egyet sem tettem fel. Fölösleges lett volna, hiszen ezekre Justin sem tudhatja a választ. Pont gondolat menetem végére értem mikor SMS-em jött. Ismeretlen számról küldtél és ez állt benne.:
"Élvezd ki az utolsó heteteket.
Után az enyém lesz! S."
Tudtam, hogy ki és miért küldte, de honnan tudta meg ilyen hamar a számomat? Alig fél órája voltunk adásban.
-Ki írt?-néz rám csillogó és boldog szemekkel Justin. Bízom benne, ezért úgy döntöttem, hogy nem szólok erről neki.
-Csak a szolgáltató.- A törlés gombra kattintva eltávolítom az üzenetet és reménykedek, hogy ez volt az első és az utolsó hazugságom is.

Amint haza értünk beültünk a twitter elé és kiírtuk, hogy hamarosan sorsolás. Scooteren kívül mindenki punnyadt, és ő is csak azért nem, mert rengeteg dolga akadt még a koncertig. Twitteren 1300 ember várt minket, ezért  elkezdtük. A szám a duplájára nőtt, mikor Justin is beült mellém egy szál naciban.
-Hello Everybody-köszön elsőként-Készen álltok a játékra?
-Uhh..ezt igennek veszem.-szólalok meg én is. Rengeteg igenlő választ kaptunk.-Na, akkor..Isabella Smith vagyok, de senki nem hív így. Ő sem..-nézek a mellettem ülő srácra.-Szóval csak Bella. Justin gondolom nem kell bemutatni. Ismeritek eléggé.
-Mindenki tudja, hogy szexi vagyok..édes, cuki meg..
-Meg minden jó, de most nem te vagy a lényeg-hallgattatom el egy csókkal válaszul egy csomó "ahhw.*.*" üzit kaptunk. - A lényeg az, hogy kaptok 10 kérdést Justinról,amit felírok és a válaszokat elkülditek a BellaBiebs@gmail.com e-mail címre, aki tovább jut annak válaszolunk.-ecseteltem a 3 fordulós tervünk első lépését.
-A kérdések:
1. Melyik a legnézettebb klipje? Mennyivel?
2.Utolsó klippes száma?
3.Mikor futott be?
4.Ki a menedzsere?
5. Mi az fogja meg egy lányban?
6.Mikor született, hol?
7.Ki a mentora?
8. Miért nem akart találkozni édesanyja Scooterrel?
9.Miért kerültek fel a videók netre?
10.Hánykor és mikor lesz a koncert?
-10 percen keresztül lehet küldeni az e-mail-eket.-mondja Justin még én megnézem a fiókomat. 10 percen keresztül válaszolgatott a kérdésre, majd szólt, hogy ne küldjenek tovább. 650 új üzenet villogott.
-Atya ég! Ezzel soha nem végzünk!-csap homlokára Justin. Fejenként 325 e-mail átnézése kicsit durva lenne, de eszembe jutottak a szobájukban pihenő lakótársaink.
-Fél pillanat.-állok fel. Berohantam mindenkihez egyesével és megkérem őket, hogy segítsenek. Persze mindenki örömmel a rendelkezésemre állt, szóval pár perc múlva már nyolcan ültünk a szobánkban. A kamera még mindig be volt kapcsolva, ezért a nézők az egész feladatot látták.
-Mindenkinek tovább küldök 100at.. amiben akár egy hiba is van..törlésre kerül. oké!
-Ha kapok valami megoldó cuccot-kalimpál Boco. Hát persze.. ő nem akkora fanatikus, hogy mindent tudjon.
-Mindjárt leírom-vállalkozik Justin. Mire elküldtem őket már Boco kezében volt a papír.

Alig fél óra alatt végeztünk, de csak 123an jutottak tovább. A többiek elbuktak. Visszatömörültünk a gép elé és egyszerre kiabáltunk bele.
-Sziasztok!
-Meg vannak az eredmények. Gratulálok a tovább jutottaknak-beszél Justin.-650 választ kaptunk, de csak 123an jutottatok tovább.
A válaszokat gondolom tudjátok, de azért elmondom.
1. Baby, 1003486323
2. Confident
3. 2008
4. Scooter Braun
5.Nincs ideálom, valami különleges van a barátnőmben.
6.1994 Márcus 1. Kanada
7.Usher
8. A vallásunk eltért ezért nem díjazta az ötletet.
9. Sok távol élő rokonunk van, és szerettük volna, ha látják milyen a hangom.
10. Október 24, 21 órakor kezdek én.-mondja a kamerába.
-A következő fordulóban Justin énekelni fog...és nektek ezt kell folytatni. Figyeljetek oda, de lehet 2 hibátok. Több nem.  Kezdhetjük?-kérdezem barátomat. Biebs bólintott és neki látott a részletek éneklésének.
A részek ezekből voltak:
1-As long as you love me.
2- All that matters
3-Boyfiend
4-Confident
5-Misteletoe
6-PYD
7.She's don't like the light
8.U smile
9.Waht's hatnin'
10.All around the world
A minket néző emberel teljesen elképedtek, hogy Justinnak ugyan olyan hangja van, mint a klipekben.
-Újabb fél óra múlva visszatérünk! Csá.-kiabál Boco a háttérből, mikor lejárt az idejük. Jóval több üzenetet kaptunk, mint 123, de köszönhetően az előbb elküldött válaszoknak tudtuk kik számítanak. 27-en maradtak, ami meglepő volt. Többre számítottam.
-Üdv újra.-nézek a nézőink szemébe (gondolom).-27-en jutottak tovább. A következő forduló csak Justinon múlik, mert a számok, amiket felfogunk sorolni az ő kedvencei. A feladat az, hogy rakjátok olyan sorrendbe, amilyenbe szerintetek Justin rakná.
-Én mondom!-furakodik előre Ester.-Sziasztok. Ester vagyok..hamarosan találkozunk azzal aki a legügyesebb. Készüljetek! Ezeket rakjátok sorba.
All around the world, One less lonly girl, u smile, Boyfriend, All thet metters, As long as you love me, Confident, Wait for a minute, Beauty and a Beat, PYD-sorolja fel őket.
10 perc alatt kiderült, hogy kiismeri legjobban Justint..reméltük, hogy 1 ember lesz az, de nem. 5nek sikerült.
-5en jutottatok tovább, a helyes sorrend.:
1.All around the world
2. As long as you love me
3. One less lonly girl
4.Confident
5.Boyfirend
6.All that metters
7.Wait for a minute
8. Beauty and a Beat
9.PYD
10 U smile-fejezi be Just.
-A neveket egy felírjuk összehatjuk és Bella választ egyet.-Jelenti ki Ludacris, akit szerintem a nézők most vesznek észre. Fel írtuk a neveket, majd húztam.
-Emma Haffner!-kiabálunk, mire egy EmmaBieber nevű lány vagy 50 hálálkodó üzenetet küldött el.
-Gratulálok Emma. A jegyedet Bellától veheted át 24.-én 18 órakor az aréna előtt.-Justin mosolyogva beszél, és erről arra következtetek, hogy az a lány nyert, akivel a múltkor találkoztunk.-Nekünk mennünk kell. Sziasztok.-nyomja ki egyszerűen a laptopot, majd eldönt az ágyon és megcsókol. Imádok vele csókolózni..függővé tett.

2 megjegyzés:

  1. Drága blogger/bloggerina!

    Imádom a blogodat, s minden részt elolvasok.
    A blogom meghirdette élete első versenyét. Jelentkezz te is! Veszteni valód nincs, s még + feliratkozókat is szerezhetsz. Ha érdekel, nézz be. :)
    http://lovewillremember-justinbieber.blogspot.hu/p/verseny.html

    VálaszTörlés