Oldalak

Oldalak

2014. március 22., szombat

22. rész- Változás

Sziasztok!:) Itt van az új rész!:)) Lilla bocsánat, hogy ilyen későn hoztam, de küzdöttem a gépemmel.!:)) Minden esetre most itt van, szóval jó olvasást. Legyetek szívesek komizni vagy pipálni, mert így nem igazán tudom, hogy milyen lett a rész.. :( :D



-Justin foglald el a helyedet -jött oda újra Emily.
-Futok. Szurkoljatok.-fordulok a lányok felé és megölelem őket.
Elfoglaltam a kör alakú kis rész, ugyanis onnan fognak fellőni.
A boydriend-et választottam elsőnek, mert ezzel mindig fel lehet dobni a népet.
-Hello London!-szólalok meg miközben előre futok a színpadon. Erre óriási sikítás rázza meg az arénát. A szám végén beszélgettem velük egy kicsit, majd folyattam.
-You're beautifull..beatutifull, you shold know it..-éneklem a több ezer tinivel együtt.  Láttam, hogy van pár fiú, ami haladásnak számít, mert eddig csak nyafogó lányokat bámultam az első sorban.. na jó nem. Imádom őket, de néha kicsit sokak.
Az around the world után elénekeltem még a Nothing like as-t és a Heartbreakaert. -Tudjátok..minden koncerten elhangzik a OLLG ( One less lonly girl), és ez most sem maradhat el, de jelenleg itt van egy nagyon fontos lány. És szeretném, ha ezt neki énekelhetném. Rájöttetek ki az?-kérdezem meg a nyilván való tényt. Nagyon jó érzés volt, ahogy nagyjából 9000 ember kiabálja Bella nevét.
-Igen..ő az.-felcsendültek az első dallamok én pedig énekelni kezdtem.
A dal felénél Bella felsétált a színpadra és nemes egyszerűséggel megcsókolt a kisebb szünetben. Mindent ugyan úgy csináltam mint ahogy szoktam...húztam az agyát, ahogy a többi lánynak, bár Belly tudja, hogy rengetegszer hozzá érhetek még. Talán ezért sem volt annyira zavarban és nem sikongatott mint a fanok.. volt olyan, hogy a kiválasztott lány belesikított a fülembe, de olyan is, hogy nekem kellet leállítanom, hogy ne integessen..az gáz volt.
A dal végén "elraboltam" Bellát, a színfalak mögött pedig megcsókoltam. Nagyon szívesen maradtam volna még, de megszólalt.
-Ügyes legyél.-lép hátra egyet -Már várnak.- újra közel jött hozzám így a fülembe suttogott és nyakamra egy puszit nyomott.
Visszatértem a színpadra, ahol elénekeltem az As long az you love me-t, a Love me like you do-t, a Backpeck-et, az All that matters-t, a Confidentet, a She's don't like the light-ot, majd felhívtam Jaden-t és jött a Never say never.
Mivel egészen eddig nem volt pihenőm..ezért lefutottam a színpadról és gyorsan átöltöztem..vagyis csak a nadrágomat és a cipőmet húztam át, hiszen pólo nélkül tértem vissza. Amint megláttak újra sikítani kezdtek én pedig könyörögtem magamban, hogy nehogy elájuljon valaki.
-A koncert végéhez közeledve-szólalok meg , mikor nagyjából elcsendesedtek.-Szeretném felhívni az 5 vagyis 6 szerencsés rajongómat. Elisabath, Daniella, Ester, Emma, Bella és Samanta. Gyertek fel.-hívom őket. Tudom, hogy oltári nagy balhé lesz még a sorrend miatt Samanta részéről, de talán túl éli. Ha nem az sem gond.
Mindenkit egyesével megöleltem-igen azt a ribancot is-Bellát pedig megcsókoltam. A közönségünk egy "ahw"-hangot hallatott ami vicces volt.- Az utolsó négy számnál jelen lesz ez a 6 csodálatos hölgy is, szóval Bella kivételével lehet bámulni őket.-közlöm a sorokban álló pasikkal, akik ezt hangos tapssal és fütty koncerttel díjaztak.
-I'm a put you down..-éneklem a  PYD első sorát, miközben barátnőmet magamhoz húzom és nagyon közelről a szemébe nézek. Hálás vagyok, hogy nem akkor nevettet fel mikor még ilyen állapotban voltunk, mert garantált lett volna a süketülés.
Természetesen tudta, hogy mire célzok ezzel...és mindketten tisztában vagyunk azzal az aprócska ténnyel, hogy ma szép éjszakánk lesz.
A PYD után Kenny és társai- szó szerint- feldobták Ali-t és Juicy-t hozzám szóval végig tomboltuk a Lollyt is.
A csajok feltalálták magukat, ugyanis a nekik kialakított emelvényen táncoltak.. Bella mozgása nincs jó hatással rám..mármint a színpadon.
Utolsó két számnak a Alone-t és a Memphist választottam.

Amint leléptem a színpadról megláttam életem legfontosabb nőjét. Az anyámat. Nagyon hiányzott, de nem tudom hirtelen elfelejteni, hogy egyik este csak úgy lelépet.
Mindez Selenával való szakításunk után történt, szóval ő csak rátett egy lapáttal a kicsapongó életmódomra. Csak anyában és Selenában bíztam, erre mindketten elhagytak. Azt hittem Sel más lesz és nem kell paráznom attól, hogy csak a pénzem kell neki, mert neki is van bőven.. És igen a pénzem tényleg nem, de a hírnevem kellett neki..Imádta játszani az elérhetetlent..előttem.  A hátam mögött meg minden második pasival ágyba bújt.
Ekkor határoztam el, hogy minden csajjal csak egyszer fekszem le, aztán jött Bella és mindent megváltoztatott. Remélem a "régi életem" nem találja meg..
Ezeken gondolkodtam, miközben anya felém sétált.
-Szia-köszönök neki kimérten.
-Szia Fiam. Fenomenális voltál.
-Köszönöm.-a hangnememen nem változtattam, de rájöttem, hogy nem ártana neki bemutatnom Bellát.- Anya ő ott Bella. Mondanám, hogy idehívom, de nem erre még nem áll készen.-mutatok a beszélgető lány felé.
-A barátnőd?-kérdezi, mire csak bólintottam. Szeme elkerekedett.-Mióta van barátnőd?
-1 hónapja, de nem nézel TV-t?-gondolom, hogy nem, mert ha nézné..vagy legalább a hívásaimra reagálna tudna Belláról.
-Szerinted volt rá időm?
-Azt sem tudom, hogy mit csináltál!-fakadok ki-Bár észrevettem, hogy nem érszár, hiszen a telefonodat sem vetted fel.
-Mert dolgom volt.-mondja lehajtott fejjel, de valahogy nem hat meg.
-Mindegy..elmegyek átöltözködni és elviszem a csajokat vacsizni. Te pedig menj haza..-írom le egy lapra a címet. Az autogram osztás szerencsére csak holnap lesz..szóval azt ma megúsztam.
-Akkor nem haragszol?-hogy lehet ennyire naiv?
-De haragszom, csak nem fogom hagyni, hogy az a nő aki a Világra hozott egy szállodába aludjon, ha van neki helye nálam.-Ja igen..az elmúlt napokban felfedeztük, hogy a nappaliban lévő két ajtó még két szobát takar, szóval anya nyugodtan beköltözhet. A papírt, amire a címet írtam anya kezébe nyomtam és ott hagytam. Tudom, hogy ez most szar volt neki, de nekem sem volt jobb mikor egyszerűen kinyomott...és egy éven keresztül ezt csinálta.

*Bella szemszöge*
Az arénában összesen 4 öltöző van, de megbeszéltük, hogy Justinén kívül csak kettőt használunk, mert fölösleges a  negyediket is összetúrni.
-Hé'! Hova-hova?-lép be az ajtón Justin, mikor éppen mentünk volna ki. Mérgesnek tűnt szóval kedvesen válaszoltam.
-Megyünk öltözni.
-Hova?
-Valamelyik öltözőbe.
-De nincs szabad.. Az egyikben Ali és Juicy a másikban Luda és Jaden a harmadikban meg Daniella és Elisabeth van.
-Szóval akkor maradunk.-lépek vissza a kanapéhoz.
-, hogy van elkerített rész-sóhajt nagyon Ester, mivel ő is maradásra kényszerül. Emma a másik két csajhoz csapódott..Samanta meg nem tudom hol van..Valószínű valamelyik pasit fűzi éppen.
Justin leült a kanapéba és telefonját nyomkodta. Gondolom twitterezett. Ester a fekete vászon mögé bújt, szóval öltözni kezdett. Én is így tettem.
A ruhám cipzárjával küzdöttem, mikor megéreztem egy hatalmas meleg kezet a vállamon.
-Segítek.-suttogja fülembe és lehúzta cipzáromat vállamra pedig apró csókot nyom.
-Köszönöm-fordulok meg ölelésében és ajkaimat övér nyomom. Figyeltem arra, hogy a ruha rajtam maradjon, de ez  a kínos oda figyelés meg szűnt, mikor nyelveink összetalálkoztak. Beletúrtam Bibes gondosan beállított hajába másik kezemet pedig nyakára csúsztattam, szóval a ruhám fogás nélkül maradt és leesett. Nem igazán zavartattam magam, csak lábammal arrébb dobtam és folyattam eddigi tetteimet.
-Bella. Gyere egy kicsit-zavar meg minket barátnőm. Hangja elég nyafogósnak tűnt, ebből arra következtettem, hogy percek óta küzd valamivel.
-Mondd.-lépek be mellé egy csepp szégyenlősség nélkül.
-Segíts már megigazítani ezt a szart.-mutat a hátán összegyűrődött csipkére, ami tényleg kényelmetlen lett volna. -Köszi, menj te is öltözni.
-Repülök-mosolygok rá, majd kilépek. Amint kiértem megpillantottam Justin, amit a ruhámat kezében tartja és nézegeti azt. Természetesen nekem háttal állt és mivel nem volt rajtam cipő odalopóztam és átöleltem.
-Segítek felvenni.-fordul meg.

Tényleg segített. Esterrel megigazítottuk egymás sminkét felhúztuk az új cipőinket és készen is voltunk.
Maradt még majdnem fél óránk, ezért úgy döntöttünk iszunk valamit. Jó öreg Jack barátunkra esett a választás. Mindenkinek töltöttem egy pohárral és éppen leültem volna, mikor egy nem várt személyt pillantottam meg.
Samanta lépet be az ajtón. Na jó az túlzás, hogy lépett..sokkal inkább rontott.
-O, de édesek vagytok-néz ránk mosolyogva, majd kiveszi Justin kezéből a poharát. Tudtam, hogy robbanni fog..nem szeretni, ha kivesznek a kezéből valamit. Főleg nem, ha azt különösen szeretni.
-Na ide figyelj Szívi.-előzöm meg őt.-Az ott az én pasim, és az ott az ő piája.-Mutatok barátomra, majd a Samanta levében pohárra.
-Ne mondd! Én vettem ki onnan.-vég vissza.
-Szedd össze magad, és takarodj el innen.-mondja halál nyugodtan Justin.
-Miért mi lesz, ha nem?
-Az lesz, hogy felkelek ebből a baszott kényelmes fotelből és kirakom az agyon plasztikázott seggedet azon az ajtón.-mosolyodik el pimaszul. Tudom, hogy mire gondolt. Kenny utálja ezt a nőszemélyt, szóval, ha most azt látná, hogy Justin kiteszi innen..akkor megtanítaná repülni. Az biztos.
Talán az lenne a legjobb, de ő is csak egy fanatikus. Justin mellé léptem és megszorítottam a kezét ezzel jelezve, hogy nyugodjon meg. Ő csak rányomta ajkait enyémre ezzel megnyugtat mindkettőnket. Tetszik a módszere. Mire felnéztünk Samanta egy pohárárt nyúlt valószínű azzal a szándékkal, hogy Justinnak töltsön egy új pohárba.
Gyanúm beigazolódott, mert barátom pillanatokon belül egy új kristályos poharat tartott kezében.

#1 óra múlva.
*Justin szemszöge*
A Golden étterembe vittem a lányokat, mert itt már ismernek. Mindenkinek leesett az álla mikor beléptünk az óriási terembe és megpillantották a színpadon lévő zongorát, gitárt és mikrofont.
Samanta feltűnően kedves volt, ami meglepően hatott, de örültem neki. A vacsora közben kezdtem elálmosodni, de befejeztem a tervemet.
Felsétáltam a színpadra és gitározni kezdtem az as long as you love me-t.
Pár számot még eljátszottam, majd érzetem, hogy testem ólom súlyúvá nehezedik és a színpadra esek.

Kérlek komizz. *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése