Oldalak

Oldalak

2014. március 17., hétfő

21. rész- A koncert napja

Sziasztok!:_) Tudom régen volt már rész, de volt pár problémám:) Remélem tetszeni fog.:)) Jó olvasást és ne felejtsetek el komizni:))

#1hét múlva
( A koncert napja)

*Ester szemszöge*
Reggel nyolckor arra ébredtem , hogy Bella befut a szobámba és rám ugrik. Szinte biztos, hogy lett pár törött bordám, de mosolyogva köszöntöttem.
-Jó reggelt. Segíthetek valamiben?
-Ühhüm..Elisabeth és Daniella összefogott és versenyt akarnak.
-Milyen versenyt?-ülök fel. Imádom a kihívásokat.
-Páros szépség verseny. Benne vagy?
-Még szép! Mikor kezdünk?
-Délben..pontosan. Szóval...van még dolgunk. Nincs cipőnk.. semelyik ruhához.
-Akkor szedjük össze magunkat.-utalok arra, hogy még ő is pizsiben feszít. Kipattant az ágyból magával rántva engem is, majd az ajtómból visszanézett.
-Fél óra.-és eltűnt meg sem várva válaszomat. Fürdőm felé vettem az irányt..imádom, hogy sajátom van. Így nem zaklat senki sem.
Gyorsan végeztem itt és visszamentem a szobámba. A hajamat csak felkötöttem a szememet pedig kihúztam.

Bella izgatottan várt a szobám előtt. Borzasztóan csinos volt, pedig semmi különlegeset nem csinált magával.
-Indulunk?-néz rám csillogó kék szemeivel.
-Szóltál Tomnak?
-Justin szólt neki mielőtt elment..a kocsiban vár minket. Már csak Danielláék vannak vissza.-vállaltam, hogy szólok nekik, míg ő hozza a táskáját.

-Sziasztok Csajok. Merre menjünk?-kérdezi aranyosan Tom. Ebből a nem nézné ki az ember mennyire nagy szíve van..
-Múltkori helyre?-kérdezem mindkettőjüket.
-Nekem oké.-von vállat Bella.
-Akkor oda viszlek titeket.

Alig 10 perc kellett, hogy oda érjünk. Mikor beléptünk rengetegen összesúgtak a hátunk mögött..na ez már nem a furcsa kinézetnek volt köszönhető. Felismerték Bellát. Senki nem jött oda..csak egy-egy kedves vagy éppen lenéző pillantást kaptunk. Tudom, hogy Bella is látta, de jól palástolja.
Megvettünk az elmaradt dolgokat, majd vetünk mindenkinek ebédet..vagy reggelit. Kinek mit.
Biztos vagyok benne, hogy senkinek nem jutott eszébe az, hogy egyen..Daniella és Elisabeth gőzerővel vitatkozik mit vegyenek fel. A fiúk pedig próbálnak, bár Scooter velük van ő is tuti elvan havazva.
-Akkor aréna fele?-néz ránk Tom.
-Ahha..különben éhen halnak.-nevet fel barátnőm.-11 óra van, szóval siessünk.

*Bella szemszöge*
3óránkba telt, mire meg lett minden, de megérte. Haza fele tettünk egy "kis" kitérőt, mert gondoskodnunk kellett a fiuk egészségéről is. Biztos vagyok benne, hogy semmit nem ettek ma még.
-Szia Édesem!-futok fel a színpadra, mikor éppen szünetet tartanak. Egy számot -as long as you love me- hallgattunk végig és csodálatos volt.
-Szia Nyuszi-mostanában így hív-hogy kerültök ti ide?
-Hoztam..vagyis hoztunk nektek ennivalót.-pillantok Esterre, aki szerintem sokkot kapott.
-Mi történt vele?-pislog értetlenül Juju.
-Szerintem nem számított a hangodra..plusz tudod..a felsőtested nem rossz...és nincs rajtad fölső.
-Megszokhatta volna.
-Tévedsz..csak én csodállak mindennap.-utalok arra, hogy mióta többen vagyunk csak a szobánkban "meztelenkedik".
-Basszus! Tényleg.-kap a fejéhez.-Ester..hahó.-lép oda hozzá. -Minden oké?
-Persze csak..mindegy. Itt a kajátok.-pirul el.-Mehetünk? Elkésünk.
-Honnan?- néz rám értetlenül Justin.
-Ja hát persze! Neked nem is mondtuk. Daniék kitalálták, hogy tartsunk szépség versenyt.
-Nem rossz ötlet, de nem az estélyikkel kéne?
-De, és azzal is megtesszük majd.
-Okés. Akkor induljatok.-csókol meg, majd elindulunk a dogunkra.

Pont délben értünk haza, szóval a szobámba siettünk és öltözni kezdetünk. Neki estem Ester hajának, amit most csak kivasaltam és két tincset hátra fogtam.
Ő oldalra csatolta hajzuhatagomat és egy kicsit begöndörítette. Tetszett a végeredmény, de még messze nem voltunk kész, szóval folyattuk.
Úgy egyeztünk meg, hogy a sminkünk füstös lesz, mert szerettünk volna valami ugyan olyan. Áthozta az ő smink készletét is, így sokkal hamarabb végeztünk.
Utána jött a legnehezebb..a ruha. Én Justintól kapott szettemet vettem fel..de Esterrel gondban voltunk. Természetesen nem kell majd mindig kiöltöznöm, de most én is a színpadon leszek, szóval ez elvárható volt.

Négy óra után néhány perccel teljes-vagyis majdnem teljes-harci díszben álltunk.
Az órára pillantva észre vette a jegyeket és eszembe jutott Emma, akiről ez idő alatt megfeledkeztem.
-Ester!-kiabálok neki, mert elment a szobájába egy kicsit.
-Mi baj van?-ront be
-El kell vinnem a jegyet Emmának. Jössz velem?
-Ez kérdés? Szedd össze magad! Szólok a csajoknak.-ezzel lelépett. Összeszedtem a dolgaimat és elindultam le. Vagyis..csak indultam volna, ha nem zavart volna meg telefonom. Újabb SMS ismeretlen számról.



"Ne aggódj, nem feledkezem meg rólad. Ez lesz az utolsó éjszakátok együtt. Ajánlom, hogy élvezd ki, mert hétfőtől velem alszik!  S."

1hete nem kaptam ehhez hasonló üzenetet és csak reménykedtem, hogy már nem is fogok.
Megrémített, hogy bizonyos szinten igaza van.. Hétfő reggel indul útnak szerelmem és valamilyen szinten tényleg együtt fognak aludni.
Igaza a turnébusz akkora, hogyha nem akarnak egész egyszerűen nem találkoznak egész nap, de kétlem, hogy ez a ribanc azt akarná.
Felmerült bennem, hogy szólok erről Justinnak ,de szinte rögtön el is vettettem ez az ötletet. Tudom, hogy bízhatok benne...nem érdekel milyen élete volt előttem. Most ilyen és ez a lényeg.

-Ezt nem hiszem el!-ő már a úton, mert természetesem mindenki most akar haza jutni és óriási dugó keletkezett.
-Nyugodj már meg!-próbál Ester nyugalomra bírni, már sokadszorra.-Emma most írt, hogy ő is dugóban van. Válaszolj neki!-tartja felém telefonját, aminek a kijelzőjét a twitter kezdőlap díszíti.
Válaszoltam , hogy ne parázzon..mi is dugóban vagyunk. Fél óra késés minimum várható. Végig tweeteltük az utat, majd fél hat után megérkeztünk a megbeszélt helyre.
-Sziasztok.-lép oda feltehetően Emma. -Emma vagyok.
-Szia. Bella.-rázok vele kezet, majd Ester is így tesz.-itt a jegyed, de szerintem gyere velünk, mert nem hiszem, hogy a fanok oda engednének a biztosságiakhoz.
-Köszi. Itt van valahol Britney is.-mondja már a hátsó bejárat felé. A név hallatán még a gyomrom is felfordult..ő az aki múltkor megpróbálta elhitetni velem, hogy ő mi mindent "művelt" már Justinnal. Remélem nem kell mondanom, hogy merre irányítottam.

Bent Biebs és Samanta "várt" ránk. A másik kedvencem..Justin fogta a hasát a nevetéstől Sam pedig nagyokat pislogott rá. Valami oltári nagy baromságot mondhatott, ha ilyen állapotba került barátom.
Nem vettek észre minket, ezért tovább figyeltünk míg Justin meg nem szólalt.
-Na ide figyelj! Van két ötletem és egy közlésem. Az ötletek: abba hagyod ezt a #beszéltemScooterrelmehetekveled dumát, a másik, hogy nem fenyegetőzöl, mert nem a jó kisfiúk táborát erősítem, de ezt gondolom tudod. A közlésem: Fogd be azt a túl rúzsozott szádat..tipegj színpad mögé és várd a koncertet-teljesen ledermedtem. Nem ismertem ezt az oldalát, de ez is iszonyatosan tetszik benne. Bár ez már előtte is tetszett. Samanta eltipegett, de Justin még mindig háttal állt nekem. A többiek már eltűntek a fene tudja hova, ezért úgy döntöttem meglepem.
Neki futottam, hogy ráugorjak, de meghallotta  cipőm kopogását, ezért megfordult és tárt karokkal várt rám.
Rövid szoknyának köszönhetően, ahogy ráugrottam a fél fenekem kilátszott, de Justin hatalmas kezeivel el is takarta azt.
-Hiányoztál-búgta mély hangján a fülembe miután elváltunk egymástól. Persze, hogy kirázott a hideg.
-Te is. Bár csak pár órája váltunk el.
-Örökké valóságnak tűnt.-jelenti ki. Lehellte csiklandozta ajkaimat, de nem jött közelebb. Mostanában előszeretettel kínozzuk egymást így. Először csak én játszottam vele, de mióta visszakapom, már nem tarom oly' annyira viccesnek. Kiszorítottam a köztünk lévő távolságot, ezzel utat engedve forró csókunknak. Justin férfiasan felnyögött mikor bele túrtam hajába, majd egy #énnyertem mosoly kíséretében leugrottam róla!.
-Hé'! Ne már, hogy itt hagysz!-színlel felháborodottságot.
-Dehogy hagylak!-mosolygok kedvesen-Indulnunk kell, mert pontoznod kell minket 1-10ig.
-11es vagy!
-Naaaa! Nem ér.. ő közelebbről is megnézhette a ruhádat!-sétál el a hátam mögött Ludacris.
-Haver! Meg ne próbáld!-pirít rá Justin.
-Okéoké..menjünk, mert igazából csak posta galamb vagyok.
-He?-nézünk rá egyszerre.
-Ömm..rémlik a pontozásos cucc?
-Ja persze! Megyünk.-ráncigálom Justin az öltözője felé, ahol a többiek már várnak ránk.

-A feladat: Besétálunk..mi elbűvöljük a srácokat, megnyerjük és holnap ti lesztek a rabszolgáink.-ecsetelte Daniella.
-Majd meglátjuk.-kacsint Ester. Jó testvérek.
-Ti kezditek.-Nem igazán lett volna értelme ellenkezni, mert mire "felébredtünk" már az ajtó másik oldalán álltak. Kis édesek.
-Üljetek le és élvezzétek.-kacsint újra Ester és megnyomja telefonján a lejátszás gombot. Amit felcsendül a Beauty and a Beat útnak indultunk..

*Justin szemszöge*
Bella modelleket megszégyenítő módon tartott felém, és ez érdekesen hatott rám. Azt tudom, hogy tud menni magassarkúban, de hogy így?!! Azt nem gondoltam volna..
Erről még beszélgetek vele..
Ahogy láttam Ludacris és élvezte a dolgot, mert felé Ester indult meg.
Beültek az ölünkbe, ami csalásnak számítana, ha nem élveztük volna...de persze élveztünk.
Szegény Jaden már azt hittük kimarad, mert a lányok csak velünk foglalkoztak, de nem így történt. A dal utolsó ütemeinél mindkét lány agy hatalmas puszit nyomott az arcára, majd kimentek.
Sokkos állapotba kerültünk, mert ezt az egészet nem így képzeltük el.. persze ők az idősebbek..bevállalósabbak. Lefirkantottuk a pontokat és már jöttek is a következők. Dani és Elie nem nagyon erőltette meg magát csak végig vonultak párszor előttünk, de azért szépek voltak. Az ő pontjukat is leírtuk, majd behívtuk a várakozókat. Az eredmény hirdetés csak holnap lesz, szóval beszélgetéssel ütöttük el az időt.

-Justin, negyed órád van-Emily furán nézett ránk, mert éppen egymáson fekve röhögtünk.
-Megyek.-tápászkodok fel. Mindenki felkelt majd a színpad mögé indultunk. Az aréna nem kicsi szóval 99%, hogy a lányok eltévedtek volna.
A színpad mögött kezembe adták mikrofonomat és elmagyarázták még egyszer hova menjek először. Eközben Samanta majd hogy nem az egyik táncosom szájában volt..Azt hiszem ezt hívják nyilvános előjátéknak.. Jhon -a táncos-ott tapizta ahol akarta..és én ezzel a ribanccal menjek még vacsorázni..ez undorító.

2 megjegyzés: