Oldalak

Oldalak

2014. február 11., kedd

10. rész-Csak egy rossz álom volt...

 Sziasztok!:)) Újra hoztam nektek részt.. és ez már a 10.! Köszönök minden komit és feliratkozót.!:)
Továbbra is szívesen várlak titeket. Holnap egy nagyon kedves olvasómank és egyben nagyon jó barátomnak lesz szülinapja, ezért ez úton is szeretnék neki boldog szülinapot kívánni! Boldog Szülinapot Boco.:)) Nem húzom tovább az időt Jó olvasást. Ne felejtsétek el a komikat!:))

 *Justin szemszöge*

Justin.:3
-Igen?-néz rám.
-Ahha, tudod, eddig nem mondtam, de akarok venni egy házat. arra gondoltam, hogy még nincsenek itthon anyudék, beköltözhetnék hozzám. Legalább egyikünk sem lenne egyedül.
-Jó ötlet, de nem szeretnélek zavarni.
-Ne butáskodj! Most mondtam, hogy egyedül lennék és a te társaságodnak különösen örülnék.
-Oké, de ezt még meg beszéljük.-nem tudtam semmit leolvasni az arcáról..csak a szokásos csillogás volt  a szemében. Megnyugtatott, hogy nem vágta rá, hogy nem. remélem elfogadja..
-Holnap 3-ra megyek megnézni a házat. Eljössz velem?
-Persze! Én is szeretnélek megkérni valamire.. Vasárnap elszeretnék menni gördeszkázni. Elkísérsz?
-Igen, a többiek is jönnek?
-Nem hiszem..mindenki a párjával lesz.
-Kár. Szívesen megismerném őket.
-Majd talán legközelebb.- tud deszkázni?! Egyre jobban bejön ez a csaj..
Nem sok volt vissza az utunkból, de azt ugyanebben az "ölelkezős" pózban töltöttük el. Jó volt őt ennyire közel érezni magamhoz. Amint kiléptünk magam felé fordítottam.
-Mehetünk vacsizni?-a válasz egy nagyon hangos korgás volt-ezt igennek veszem!
-Annak szántam.-nevetünk fel. Mire a Rules-be értünk, már én is nagyon éhes voltam.
-Jó estét!-köszön illedelmesen az egyik pincér.
-Jó estét. Bieber néven, két főre van asztalunk.
-Igen. Kérem kövessenek.-az eligazítónk egy eldugott helyre vezetett minket, majd felvette a rendelésünket. Nem kellett sokat várnunk a vacsoránkra..
-Jó étvágyat Justin.-hozza ki az ételt egy 20év körüli lány.
-Köszi, de ketten vagyunk.
-Őt nem ismerem..
-Nem is kell! Ketten vagyunk..ebből adódva természetes a többes szám!
-Jó bocs!-távozik lehajtott fejjel. Értem én, hogy örül, mert itt eszem, de legalább tisztelj annyira, hogy mind kettőnket ugyan úgy kezel.. Kiborít ez a viselkedés.
-JuJu. Nyugi, nincsen semmi baj!-néz rám továbbra is csillogó szemekkel Bella.
-Jó, megnyugszom-veszek viccesen nagy levegőket-Jó étvágyat Belly.
-Köszönöm. Neked is Biebs.-elfogyasztottuk a vacsoránkat, ami szezámmagos csirkemell volt valami hiper-szuper salátával. Rendeztem a számlát, aztán haza vittem Bellát.
-Köszönöm az estét.-hajolok arcához, hogy adhassak neki egy puszit.
-Én köszönöm JB.-ő is ad egy puszit, amibe véletlenül belemozdulok, ezért közel került a számhoz. Teljesen elvörösödött, én pedig csak felnevettem.
-Jó éjszakát. Holnap jövök.-húzom magamhoz egy utolsó ölelésre. Olyan nehéz elszakadni tőle!
-Várlak! Jó éjszakát.- az utolsó mondata után elengedtem, majd az autómhoz mentem. 20perc múlva már a mágneses kártyámmal szórakoztam.. Nem volt késő, talán ezért sem voltam fáradt. Elkezdtem írni egy dalt, ami arról szól, hogy Bella kiegészít engem.. Előtte nem kell játszanom a menő tinisztárt..mert ő nem arra kíváncsi. Léteznek csodák? Valakinek nem a pénz és a hírnév kell? Úgy látszik igen, léteznek. A szám az All That Matters címet kapta. Minden benne van, aminek benne kell lennie.


Belly
*Bella szemszöge*
Justin 11-re hozott haza. Nem volt késő. de fáradt voltam,ezért lefeküdtem. A rossz érzésemre rá tett egy lapáttal, hogy egyedül vagyok ebben az óriási házban.. Nem törődve semmivel a fürdőbe vettem az irányt. Mikor kész lettem, a konyhába mentem, hogy csináljak egy epres teát. nem tudom miért, de valamiért ez mindig megnyugtat.. Folytattam utamat a szobámba.  Fekete ágyneműm ugyan úgy hevert az ágyamon, ahogy ott hagytam. Nincs itthon anya, hogy rendbe tegye.. Mindegy. Bebújtam a rengeteg párna közé, és szinte azonnal elaludtam.

*Egy kihat völgyben állok, nem értem mit keresek itt. Sehol senki.. vagy még is? Körülöttem szenvedők vagy már halottak fekszenek..senkin nem tudok segíteni, mert nem tudok megmozdulni. Hirtelen meg pillantom apát, és végre meg tudok mozdulni. Indulnék a megmentésére, de észreveszem anyát és Petert.. Nem tudok dönteni! Előre nézek, ahol még egy kapaszkodó kéz van.. Ezer közül is megismerném.. Ez Justin keze! Nem habozok tovább..ő bírja legkevésbé, ezért futni kezdek felé.. De késő. Az utolsó pillanatban, mikor épp hogy meg fognám a kezét feladja. A kiáltása egy szóból áll. "Szeretlek". *

-Neeeeee!-kiabálom már hangosan, mert felébredtem körülöttem minden tiszta víz és az egyedüllét még mindig nem nyugtat meg. Gyorsan tárcsáztam Justin, hogy legalább a hangját halljam. Szinte rögtön felvette.
-Szia Bella! Mi újság?-kérdezi vidáman. Szóval nem aludt.
-Szia Justin-próbálom rendezni hangomat, hiszen már sokkal jobban vagyok.
-Jéézusom, mi baj van?-szóval nem sikerült..
-Semmi, csak rosszat álmodtam, de ne aggódj már jól vagyok.
-Jól van. Maradj ott ahol vagy.-és letette. Ezt nem tudom mire vélni, de eleget teszek kérésének, szóval maradok az ágyban. Bekapcsoltam a tévét, szerencsém volt, mert épp akkor kezdődött A Maszk. Imádom Jim Carrey-t. Nem telt el fél óra, mikor csörgött a telefonom. Justin hív. Nem értem az előbb kinyomott...mindegy.
-Teessssék?-szólok bele.
-Szia Bogárka. Beengedsz?
-Nem.
-Miért?-hallom a hangján az értetlenséget.
-Nem tudlak. Azt mondtad maradjak ahol vagyok! Én jelenleg az ágyban fekszem.
-Bogárkám, fel oldom ezt a mondatot. Gyere le és engedj be.
-Repülöööööööök.-kiabálom bele a telefonba, de szerintem lent is hallotta. Ha a kiabálást nem is, a lépcsőn lefutást biztosan.
-Szia Bieber. Mit csinálsz itt ilyen későn?-mondom tetetett lazasággal, vagy inkább haraggal.
-Szia Törpi. Jöttem, hogy ne legyél egyedül.-mosolyog kevesen, na eddig voltam kemény.
-Gyere be!-mosolygok én is.
-Remélem nem zavarlak.
-Te?Soha. Meg amúgy sem tudnék aludni.-húzom el a számat.
-Na majd segítek! Először megnézünk egy filmet..mondjuk  Az utolsó dalt. Igen az jó lesz..-beszél sokkal inkább magához mint hozzám.
-Justin, itt maradsz velem?
-Akarod, hogy itt maradjak?-kérdésre kérdés? Gonosz!
-Igeeeen!-ugrok a nyakába.
-Okés, akkor elmehetek lefürödni?
-Persze, egy pillanat.-futok át apa fürdőjébe, hogy Justinnak ne az epres tusfürdővel kelljen fürödnie. Megkerestem a kedvencemet-Playboy New York-és már futottam is vissza.
-Tessék.-nyomom Justin kezébe az össze szedett dolgokat.
-Köszönöm.-ad egy puszit az arcomra.-Sietek-távolodik el és eltűnik a fürdőszobámba. Nagyjából 10 perce ültem a szobámba, mikor Justin kiabált. Tudtam, hogy mi hiányzik neki, de azért húztam még egy kicsit.


Justiin. *.*
*Justin szemszöge*
-Öhhöm...Bella.-kiabálok ki.
-Mondd.
-Valahogy juttatsz be nekem egy törölközőt?!
-Igen.-és egyszerűen belép. Szeme csukva volt, ezzel biztosítva engem és magamat arról, hogy nem lát semmit.
-Köszi Sweety- imádom őt becézgetni, és ez illik is rá.
-Szívesen Honey.-na arra nem számítottam, hogy visszabecéz. Ez tetszik.
Gyorsan fel kaptam magamra a boxerem, a törölközőmet a fogasra akasztottam.
-Ugye nem baj, ha így maradok.-sétálok ki lehajtott fejjel.
-Nem, dehogy! Tudod, hogy imádom a tested!
-Nem nem tudtam.- Egy top-ban és egy rövid naciban ült az ágyán. A teste gyönyörű! Nem vékony, de nem is kövér. Pont jó! Egyszerűen nem tudom levenni róla a szemem.
-Naa mi az Sweety?!
-Nincsen semmi! Csak..annyira szép vagy!
-Köszönöm!-jön zavarba-Na gyere!
-Jövööööök- ugrok be mellé az ágyba.-Indíthatom?
-Ühhüm.-épp hogy elindítottam a filmet, mikor mocorogni kezdett..gondolom kereste a legjobb helyet. Ezt az én mellkasomon  meg. Meglepett, de szinte rögtön reagáltam és simogatni kezdtem a hátát.
-JuJu!
-Mondjad.
-Dobog a szíved!
-Igen Sweety! Szokott.. -de most talán kicsit jobban mit általában. Teszem hozzá magamban-

4 megjegyzés:

  1. Mééég jó, hogy dobog Justin szíve :D Amúgy jó lett, csak így tovább, Bogárka :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tőlem fog függeni...még nagyon sokáig fog.;)
      Köszönöm *.*

      Törlés