Oldalak

Oldalak

2014. február 4., kedd

7. rész-Nem is ismeresz!

 Sziasztok!:) Köszönöm az előző részekhez írt komikat, és igen, továbbra is amint tudom hozom a részt!:))
ebben a részben sok izgalom lesz..de ez majd olvasás közben kiderül!:)) Jó szórakozást:)) <3


Bella 
Szeptember 10, szerda
*Bella szemszöge*
A telefonom csörgése előtt egy órával ébredtem. Hogy miért? Izgultam. Álmomban sem mertem arra gondolni, hogy Justinnal találkozzak. Még a gondolataimba merengtem mikor halk kopogást hallottam.
-Gyere be!-nyögtem álmosan.
-Jó reggelt Kincsem.-dujga be a fejét anya- Tudod már, hogy mibe mész délután?-kérdezi mire meg rázom a fejem.
-Nem még nem tudom. Délután elmegyek Elisabthel körül nézni. Egykor végzek, szóval  marad három órám.. vagyis inkább másfél.
-Hagyjad, kiveszlek mára és Szólok Ellye anyukájának is.
-Köszönöm anya!-ugrok rögtön a nyakába.
-Semmiség. Pihenj kicsit, elég, ha 10kor indultok.


Elisabeth
*Elisabeth szemszöge*
-Kincsem-ébresztget anya.
-Elkéstem?-kérdezem álmosan.
-Dehogy! Hívott Bella anyukája és megkért, hogy vegyelek ki mára, hogy eltudjatok menni ruhát venni.
-Köszi, hogy szóltál, de nem lett volna egyszerűbb, ha bejössz és kikapcsolod az ébresztőm?
-Nem szeretem nyomkodni a telefonod.
-Tudomtudom. Köszönöm.
-Nincs mit Édesem. Jó éjt.
***
Legközelebb fél tízkor ébredtem és ahogy a telefonom kijelzőjére néztem láttam, hogy van 26 nem fogadott hívásom. nagyon hiányozhattam valakinek.. vagy inkább kiknek. 10 osztály társam hívott, gondolom aggódtak. A többi viszont Bella, ezért gyorsan vissza hívtam.
-Na végre! Ell, eljössz velem ruhát venni?-veszi fel az első csörgésre.-És jó reggelt.
-Neked is és megyek. Tudod én is megyek és nekem sincs egy göncöm sem.
-Jajj már! Te egy szét nyúlt pólóban is szép vagy.
-Elfogult vagy! Hol találkozunk.
-Gyere hozzám. Aztán megtervezzük, hogy hogyan tovább.
-20 perc és ott vagyok. Szia.
-Szia- ezzel bontotta a vonalat.
Bella



*Bella szemszöge*
20 percem volt elkészülni, de én már tíz perc múlva teljes harci díszben álltam. Ez is ritka. Míg vártam Elisabethet ittam egy kakaót és meg ettem a kakaós csigámat. Attól tartok ma többet nem is fogok enni. Éppen a Hupikék Törpikéket bámultam, mikor csöngettek. Upsz..bezártam az ajtót.
- Sziaa- ugrok szinte rögtön barátnőm nyakába.
-Szi..a-nyökög szorításomban, ezért elengedem.-Indulás-kiált fel és elindult a kapu felé. Követem példáját táskámmal a kezemben.
Legalább 4 boltot végig jártunk mire megtaláltuk a tökéletes darabot. Én egy rózsaszínes össze állítást választottam ami tökéletesen kiemeli alakomat. A cipőm tört fehér és vettünk hozzá illő kiegészítőket is.
Elisbeth egy páva toll mintás kék-lila darabot tudhat magáénak amihez szintén vettünk mindent.
Míg haza értünk felhívtuk Emma-t -Ellie anyukáját-, hogy nálunk készülődünk. Semmire nem volt már gondunk kivéve a semmire és a hajra. Megbeszéltük, hogy egy másét csináljuk meg. Én egy kontyot kaptam, amiben vannak fonatok, míg Ellienek hátra fogtam egy tincset és raktam gyönyörű hajába virágokat. 2re végeztünk, ezért leültünk és hallgattunk pár számot. mondanom sem kell, a legtöbb justin volt.
Bella Sminke

Bella haja
Bella ruhája



Ellie haja

Elliie simnkje

Elisabeth ruhája
Justiin
*Justin szemszöge*
Semmi kedvem nem volt ma jó pofizni, és bár minden rajongómat imádom, ma a sírós"jajj, de szeretlek" stílus sem hiányzott. ennek ellenére bennem volt az izgalom, hogy kik a szerencsések. Nagyon remélem, hogy jó csajok is lesznek. Bár nem akarok megbántani senkit és kalandot sem akarok. Mióta Selanával szakítottam csak azok voltak.. valami komolyabbra vágyok. A baj csak az, hogy mindenkinek csak a hírnevem..na meg a pénzem kell.
-Justiiiiiiiiiiin!-zökkent ki gondolataimból előttem ugráló menedzserem, ami valljuk be, vicces látvány volt-ide figyelsz?!
-Persze, mit szeretnél?-kérdezem halál nyugodtan. Tudom, hogy ez idegesíti.
-Azt mondtam, hogy emeld föl azt a lányok által imádott seggedet és vonszold el magad át öltözni. Nem akarom, hogy akkor tollászkodj mikor megjönnek.-mondja.
-Tudom, hogy te is szereted-rázom meg neki a fenekem-megyek mááááár.- futok el előle. Minek készülődjek? Van még időm.

...E közben egy másik családnál.
*Ester szemszöge*
-Esty! Siess máár! El fogunk késni!
-Dan, tudod hogy nincs semmi kedvem bájologni a "cuki Bieber-nél". Ne siettess. Ennek ellenére mehetünk- pirítok rá húgomra.
- Jól van. Mondtam, jövök neked egy párral amiért eljössz velem.
-Na, itt a taxi. Csak tudnám miért megyünk 40 perccel előbb.
- Ebből 15 perc az utazás. A többire meg szükségünk lesz hidd el...
-Indulás-intek az ajtó felé
A húgom még csak 15 éves lesz, de néha idősebbnek néz ki mint én a 18 évemmel. Ő folyamatosan magassarkúban mászkál, engem meg most is úgy kellett bele passzírozni.

*Bella szemszöge*
Hallottam már a Golden Hotelről, de  a közelében még soha nem jártam, ezért leesett az állam mikor meg állt a kocsi. Elisabeth a szüleivel volt már itt, ezért felettébb mulatságosnak találta az ámulásomat.
-Sziasztok!-jött oda hozzánk két nagyjából velünk egy idős lány.-Ti is Justinhoz jöttetek?
-Igen. -mosolygok kedvesen.-Ennyire látszik?
-Ahha, gyönyörűen fel vagytok öltözve, ahogy mi, és az itt "megszállók" nem hiszem, hogy így bámulnák a hotelt. -ecseteli az idősebb lány.
- Amúgy ő a húgom Daniella-ahha, szóval nem ő az időseb.-Én Ester vagyok.
-Elisbeth- mutatok mellettem álló barátnőmre.-Én pedig Bella.
-És ott jön az ötödök kiválasztott.- forgatja meg a szemét Ester és elnéz egy sikítozó lány irányába. Tipikus cica-baba, úgy néz ki mint egy vattacukor!
-Jajj! Erre annyira nem vágytam-szólal meg Ellie.
-Mi sem.-vágjuk rá egyszerre. Vatta-baby felénk jött ezért befogtuk.
-Samanta-nyújtja felém a kezét. Blah..a szaga is olyan mint a vatta cukornak.
-Őőőő..neked is szia! Bella.-de már a többikre nézett.
-Elisabeth.
-Daniella.
-Ester-mondják sorba.
-Jó, tisztázzuk, ne próbálkozzatok be Justinnál, mert ő az enyém.
-Vidd-vágta rá Ester mire Samanta rá emelte tekintetét, ezért módosított.-mármint szurkolunk neked.-Tudjuk, hogy Justin szereti a lányokat, de szerintem nem az ilyeneket..
-Bemehetnénk?-türelmetlenkedik Miss.Vattacukor
-Menjünk. Biebs már biztos vár ránk.-mondja Dan.
-Mit mondtam az előbb? Nem is becézgetünk.-förmed rá. Ez tiszta bolond.
-Okké..-mondja furcsán Dan, de mindenki becézni fogja. Jó hogy nem kell Mr. Biebernek hívnunk. Ahogy beértünk meg pillantottuk Justint, aki elindult felénk fehér öltönyében, rózsaszín dísz zsebkendővel a zsebében.
-Szóval, ti vagytok a "kiválasztottak"- mér minket végig, de nálam kicsit tovább időzik el. Amit persze Samanta is észre vesz, ezért Justin felé kezd futni.
-Jutiiiiiiiiin!-ugrik a nyakába -úúúúgy örülök, hogy meg ismerhetlek, bár eddig is mindent tudtam rólad.
-Azt kétlem, de én is örülök.
Daniella haja

Daniella ruhája




Ester ruhája

Ester haja

Samanta ruhája
Justin
 *Justin szemszöge*
Bekövetkezett az, amitől féltem. Sikerült kapnom egy túl fanatikust is. Rögtön ki akar sajátítani, de ezt nem hagyatom, ezért lefejtettem kezeit nyakamról és a többiek felé fordultam.
-Okéoké. Nyugi. Eláruljátok a neveteket?
-Elisabeth- mondja egy barnás hajú lány, színes ruhában.Hmm..
-Ester- az ő haja hosszabb és vissza fogottabb szerelésben mutatkozik, de így is elég sokat mutat magából.
-Daniella-mondja egy kedves lány, ránézésre ő a le idősebb, de ma már semmiben nem lehetek biztos.- Ester húga vagyok.-mondtam.
-Isabella- na tuti, hogy ő a legszebb. Vissza fogott, de eleget mutat magából, ezért felkelti az érdeklődésemet. - De csak Bella.
-Szóval..Elisabeth..Ester..Daniella..Bella..éééés?-nézek a belém kapaszkodó lányra. Megőrjít.
-Samanta.-Tudtam, annyira illik hozzá..olyan.. Sátános.
-Okkés, na gyertek.-Intek az étkező felé és magam elé engedem őket. Ahogy sejtettem. Samanta csak szeretne szép idomokat, Elisabath pont jó. Ester és Bella...na ők tökéletesek. Daniella pedig túl fiatal, ezért nem nézegettem.
-Justiin..ülhetek melléd?-kérdezi Vattacukor, de inkább utasításnak hangzott.
-Aki mellém ül le, az ül mellettem.-adtam a kimerítő választ. Végül Daniella és Samanta közé kerültem mily' meglepő módon. Dan nagyon aranyos, de tényleg fiatal. Samanta nem fiatal, de tényleg sátáni.
Esiabeth törzsgyökeres londoni, Ester pedig 4-5 éve költözött ide húgával és szüleivel. Bella Magyarországon született és elváltak a szülei..na igen, ez ismerős. Apa nélkül felnőni..
-Bella-nézek az említett lányra.
-Igen?-emeli rám gyönyörű szemeit.
-Beszélhetnénk pár szót?
-Ühhüm.-kortyol pezsgőjébe és fel tápászkodik. Ma mindent szabad nekik is.
-Elnézést-követem példáját és a mellettünk lévő terembe vezetem.
-Mit szeretnél?- ül le egy fotelbe.
.Semmi különöset. Csak a.. telefonszámod vagy az e-mail címed érdekelne.-ülök fel a karfájára.
-Hát az meg minek neked?-kíváncsiskodik tetetett lazasággal-Nem is ismersz!
-Éppen ezért! Szeretnélek megismerni. -húzom mosolyra a számat.
-Hát okés, tessék.-Nyújt felém egy lapot, amire leírta elérhetőségeit.
-Köszönöm, akkor már csak egy képet kérek a számhoz.-állok mellé.
-Jajj Biebs!
-Kérlek!-nézek rá ellenállhatatlanul,ami bejött.
-Köszönöm.-fényképezem le magunkat.-Ja, és gyönyörű vagy!-lépek közelebb hozzá, hogy adhassak arára egy puszit. Mikor ezt megteszem teljesen elpirul. Nagyon jól áll neki ez a szín...
-Én köszönöm. Menjünk vissza.
-Rendben. Erről-csúsztatom a zsebembe a lapot-senkinek egy szót se.
-Oké, hidd el nekem sem kell Samanta szemrehányása..-nevetünk fel.
Nagyjából hajnali kettőig beszélgettünk, ezért nem engedtem, hogy haza menjenek. A lakosztályomban 3 szoba van, ezért kettesével el "helyeztem" őket. Egy szobában ketten férnek el, és két ágyas szobák vannak, szóval valaki velem marad. Természetesen Samanta volt az aki ugrálva közölte vele alszom egy ágyba. Nem akartam elszomorítani ezért nem árultam el neki, hogy eszem ágában sincs mellette aludni.
Mielőtt mindenki a szobájába ment volna Bella oda sietett és lábujj hegyre állva adott egy finom puszit az arcomra, ami nagyon jól esett. Mikor visszanézett telefont formálva ujjaimból  jeleztem: Hívni fogom.
Siettem a fürdéssel és gyorsan elhelyezkedtem a kanapén... Küldtem Bellának egy üzit, hogy megvárom még Vattacukor elalszik és hívom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése