Oldalak

Oldalak

2014. február 20., csütörtök

14.rész Házibuli /Érkezés

 Sziasztok!:)) Köszönöm a komikat!:)) és a 6(!) feliratkozót!:)) Továbbra is szívesen várlak titeket!:))
A részt elég sok képpel kereteztem, de szerintem kellett ennyi. Megismerhettek egy olyan embert (ez eddigieken kívül) Aki fontos szerepet tölt be az életemben..csak úgy mint Belláéban.. Na jó nem rizsázok többet!:)) Jó olvasást és hagyjatok magatok után nyomot!:))



#Szerda
*Justin szemszöge*
Nem tudom, hogy mikor jönnek a többiek, de Bella teljesen fel van pörögve. Reggel óta a konyhában van és készül az esti bulira. Hétfőn, kitaláltuk, hogy felavatjuk ezt a házat..ha már ide költöztünk.
Vasárnap fel került néhány kép és cikk, miszerint egy ismeretlen lánnyal vacsoráztam, de erről nem nyilatkoztam. Először a barátok tudják meg..a média még ráér.
-Édesem, miben leszel este?-hoz ki egy óriási adag zserbót a konyhából.
-Még nem tudom.. van még időm kitalálni. Te már tudod?
-Igen, de nem mondom meg. Inkább menj és ébreszd fel Scootert a lányok 5re jönnek. Titeket ismerve kelleni fog két óra a vásárláshoz.
-Igazad van-nyomok csókot a szájára.-Megyek és kirángatom az ágyból.

-Jó reggelt!-kopogok be Scooterhez,de már ébren van.
-Szia Justin. Mit szeretnél?
-Eljössz velem vásárolni estére?
-Persze, összeszedem magam és mehetünk.

#2órával később
-Justin! Ne akarj még több piát..ebből baj lesz.
-Dehogy lesz! Sokan leszünk.-ezzel berakok még 3 üveg Jim Bint és 5 üveg Jack Daniel's-t.-Indulhatunk.-mosolygok a másfél órája velem köröző menedzseremre.
-Nem tudom mit csinálok veled, ha valami bajotok lesz!
-Nem lesz semmi. Ne parázz! Amúgy meg..te is ott leszel.
-Tudom. Bízok benned, de menjünk, mert már tuti ott vannak a lányok is.

Mire haza értünk tényleg ott voltak a lányok. Érkezésünkre mind három új lakó fel kapta a fejét, majd Daniella reagált először.
-Justin!-veti magát a nyakamba.
-Szia. Mi újság?
-Semmi semmi, megyek készülődni.-és ezzel el is tűnt.
-Szia.-ölel meg Ester is.
-JuJu! Úgy örülök nektek!
-Köszönjük, de hol van Bella?
-Ott-mutatnak egyszerre a fürdő szoba felé.
-Daniella hajt csinálja estére..-folytatja Ester.
-Értem, na megyek...kipakolok. Ti készülődjetek csak.
-Köszi!-ugranak egyszerre a nyakamba, ezzel eltörve azt!

*Bella szemszöge*
-És kész.-fordítom Dani-t a tükör felé.
-Basszus Bella! Ez gyönyörű.
-Örülök, ha tetszik, de tűnés öltözni, mert soha nem leszel készen.
-Repülök!-fut fel a szobájába.
Már én is indulnék, mikor csörögni kezd a telefonom. Egy rég nem látott név villog a képernyőmön.
            "Boco"
Magyarországon ismeretem meg..csak tőle köszöntem el, mikor eljöttem ide.
-Szia Bella!-kiabál bele a telefonba.
-Áucs! Szia. Mi van veled?
-Kidobtak 1hónapra Londonba.. Nincs kedved összefutni valamikor?
-De. MA van a házavató bulink. Eljössz?
-Na ná! Elegem van ebből a kis csajból..Egész nap Twilight-ot néz. Ha meg nem..akkor elviselhetetlen módon énekel.
-Te szegény! Na akkor gyere...
-Várj már.. Cím?
-Ja tényleg.-és megadtam neki a címet. Azt mondta kilencre jön, szóval bőven van még időm. Örömöm jeléül ugrándozva indultam ki a fürdőből.
-Mi ez a nagy öröm?-állít meg Scooter.
-Itt lesz egy MO-i barátnőm.. és amúgy is minden olyan jó.-ölelem meg.
-Ennek örülök, de nem kéne öltözködnöd? Már csak két órátok van a vendégek érkezéséig.-Úristen! Már hét óra van? Mit csináltam én ennyi ideig? Jaaa, meg van! Daniella haját!
-De nem ártana, csak előtte megkeresem Justint.-ugrándozok tovább a konyha felé, mert onnan hallottam az előbb barátom hangját.
Igazam volt, Justin a konyhapultra pakolt ki temérdek mennyiségű piát.
-Jesszusom Justin! Mi lesz itt?
-Sokan leszünk Szívi.- nyom puszit az arcomra.
-Okkés, este jön Boco.
-Akiről meséltél?
-Rengeteg mindenkiről meséltem már..de ebben az esetben úgy gondolom, hogy ugyan arra az emberre gondolunk.
-Úgy látom túl pörögtél.
-Igen, talán...egy kicsit. De megyek öltözni..-tűnök el a látószögéből.

Egy óra kellett, hogy elkészüljek...ezért úgy gondoltam, hogy megnézem hogy állnak a többiek.
Kiléptem az ajtón és felem egy időben tette ki a lábát még 3 lány a szobájából.
Ezen összenevettünk, mert ezt kiszámolni sem tudtuk volna pontosabban.
Mindenki nagyon szép volt. Daniella egy kék ruhát viselt fekete magassarkúval és hozzá illő sminkel. Ester egy fekete-bézs összeállítást "kapott" magára egy kicsit durvább sminkel, de nagyon jól állt neki.
Elisabeth a szokásos formáját hozta és egy halvány rózsaszín ruhában virított ugyan olyan sminkel.
Rajtam egy barnás ruha villogott natúr sminkel és szintén barnás magassarkúval. Talán az én ruhám a legegyszerűbb, de csakis azért,mert tisztában vagyok azzal, hogy ma még nagyon sokat fogok rohangálni..
-Bella! Meg csinálod a sminkem?-szólal meg Elisabeth.
-Utána vállalod a hajam?-néz rám kérlelően Ester is.
-Tudok jobbat, Ester megcsinálom a hajad, viszont Dani jobba sminkben. Megcsinálod Elisabeth-ét?-nézek Daniellára.
-Persze. Gyere!-húzza be a szobájába.
-Milyenre gondoltál?-ültetem le én is Estert.
-Rád bízom magam.
-Oké.-Esternek alapból világosodó haja van, ezért úgy gondoltam, hogy begöndörítem, ezzel is kiemelve azt. A végeredmény nagyon jó lett.




Daniella ruhája
Daniella haja




Ester haja
Ester ruhája



Elisabeth ruhája

Bella ruhája

Justin öltözéke
Fél kilenckor kezdtek el szállingózni a vendégek. Mi pedig lelkesen mutattunk be mindenkit mindenkinek.
-Annyira szép vagy!-surran oda hozzám egy nyugodt percben Justin. Mondata végén bele csókol a nyakamba, amitől kiráz a hideg.
-Köszönöm.-fordulok felé.-te sem panaszkodhatsz.
-Melletted elbújhatok. Nem is értem, hogy lehet ennyire jó csajom.
-Nem tudom..te találtál rám.-nézek szemeibe, amiben valami furcsát vélek felfedezni. Vágyat! Szeme vágyat tükröznek. Jó érzés tudni, hogy vágyik rám..
-Mikor jön Boco?
-Lassan itt lesz.-ebben a pillanatban csöngetnek én pedig rohanok ajtót nyitni.
-Szia!-ugrik a nyakamba, igaz nehézkesen, mert kb 20cm-vel magasabb nálam..
-Szia..úgy hiányoztál.
-Te is nekem. De hol az a pasi aki képes volt ekkora házba költözni...ráadásul veled.
-Itt-húzom ki az ajtó takarásából Justint.
-Ez komoly? Mindent el kell mesélned.. ja és szia, Barbara vagyok, de kiheréllek, ha így hívsz...szóval csak Boco.-nyom két puszit barátom arcára. Megint nem öltözött ki túlságosan.. de szokás szerint gyönyörű volt.
Boco kiöltözése

4 megjegyzés:

  1. Az egész jó lett, de a vége tetszik a legjobban amit Boco mond, az olyan Bocós :D :D ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaaaaz?, :3 hááááátt a Boco végig Bocós lesz. <3 Mert szeretjük a stílusát. :P

      Törlés
  2. Hééé annyira nem is!:D Hamar a folytatást, kíváncsi vagyok mit alkotok:3

    VálaszTörlés