Oldalak

Oldalak

2014. február 6., csütörtök

8. rész.-Teljesen más!

Dear readers! :)) Abba hagyom a napok írását, mert sokszor át fogok lógni a következő napokba!:)) A komikat és a feliratkozókat továbbra is nagyon szívesen látom.  Láttátok már a Confident videó klipjét?:) H nem itt megtehetitek!:) <3  Jó olvasást.:) És ne felejtsétek el a komikat!:))

*Bella szemszöge*
Úgy érzem, hogy Justinnal kicsit közelebb kerültünk egymáshoz. Örülnék neki, de...Justin Bieberről van szó. Nem ringatom magam hamis ábrándokba. Sietnem kéne a fürdéssel, mert justin jelezte, hogy hívni fog.. és pár perce küldött egy üzenetet, hogy megvárja míg szobatársa el alszik és hív. Szóval most meg várom míg Elisabeth kimászik a zuhany alól és én is gyorsan rendbe szedem magam. Nem fürödtem sokáig, 15-20 percig álldogáltam a meleg víz alatt. Amint kiléptem a kádból halk kopogást halottam, ezért gyorsan meg törölköztem és magam köré tekertem hó fehér törölközőmet. Ellie elaludt, de nem is akartam felébreszteni, ezért oda siettem az ajtóhoz és kinyitottam. Justin állt előttem. Fel csillant a szeme mikor meg látott, nem értettem miért, de mikor rájöttem, hogy egy száll törölközőben állok előtte mindent meg értettem.
-Szia!-szólalt meg mikor "kigyönyörködte" magát.
-Hát te?- kérdezem értetlenül- Nem azt mondtad, hogy hívsz?
-De igen.. csak gondoltam.. élőben jobb beszélgetni. És itt vagy egy ajtónyira...
De ha zavarok elmehetek..-mutat a másik ajtó irányában. Kíváncsi lennék, hogy hány helyiség van ebben a lakosztályban.
-Jajj már! Ne legyél hülye!-bokszolok játékosan a hasába-Gyere be. Gyorsan fel öltözök és jövök.- mondtam mire ő előrántott a háta mögül egy fekete 'London' feliratú pólót.. gondolt arra, hogy nincs miben aludnom. Bezárkóztam a fürdő szobába és gyorsan fel húztam. Imádom Just stílusát, és plusz pont amiért vannak hosszú pólói. Ez például nekem térdig ér, ezért nem baj, hogy csak fehérnemű van rajtam alatta.
-Huhh..nagyon csinos vagy! Jobban áll mint nekem. -húzza vigyorra a száját.- Ezt neked adom.
-Hát, köszönöm.-mosolygok rá, kicsit kellemetlenül érzem magam amiért rögtön első nap lenyúltam egy pólóját, de eszem ágában sincs vissza utasítani. Míg én a fürdőben voltam ő meg szabadult a fölsőjétől, amin nem csodálkozom, mert nagyon meleg van itt. Gondolom észre vette, hogy a felső testét bámulom, mert megszólalt.
-Van még rajta mit dolgozni, de alakul.-mondja büszkén. Ez a srác vonzza a tekintetemet.
-Ne gyúrd túl magad.- hajolok közelebb hozzá, hogy nyomatékosítsam mondani valómat, de mielőtt elhúzódnék adok arcára egy puszit. Meg lepődött rajta, de szeme csillogott, amiből gondoltam, hogy nem haragszik.
-Ezt miért kaptam?- néz rám nagy barna szemeivel.
-Nem tudom, csak jól esett-vonok vállat. Justin végül reggel 6ig tartózkodott "nálam", ami végül is nála van.
Nagyon sokat beszélgettünk és nevettünk. Rájöttem, hogy rengetegen félre ismerik őt, csak a milliomos tinisztárt látják benne, hiszen ezt mutatja, de belül olyan mint egy nagy gyerek. Elmondta, hogy utálta, hogy Selena csak a reklám miatt volt vele, és rosszul éreztem magát mikor már csak azért voltak együtt, mert a menedzsment azt mondta. Elmagyarázta, hogy elég neki a kalandokból, mert abból már sok volt. Valami komolyabbra vágyik. Meglepődtem ezeken, hiszen azt mutatta, hogy nagyon boldog Sel-lel, és hogy örül a sok kalandnak. Rosszul éreztem magam amiért azt gondoltam, hogy neki senki nem jó hosszú távra. Kiderült, hogy a kalandok sem annak indultak, csak rájött, hogy mindenki csak a pénzét..na meg a hírnevét akarja. Megnyílt nekem és én is megnyílta neki. Olyanok hangzottak el, amit se én se ő nem mondott el másnak.. Ez lehet egy nagyon jó barátságnak a kezdete.


*Justin szemszöge*
Reggel hatkor mentem át a szobámba. Maradtam volna még, de tudtam, baj lesz, ha ott találnak. Mármint csak akkor ha Samanta talál ott. Nincs kedvem hallgatni a hisztijét egy ilyen beszélgetés után. Sok olyan dolgot tudhatott meg rólam, amit senki másnak nem árultam el. Ő is mesélt a régi életéről, ami nagyin meglepett, hiszen azt mondta, hogy nem akarja, hogy akárki is ismerje a régi énjét. Ennyit tudtam gondolkodni, mert bekövetkezett amitől féltem. Amint beléptem Samanta letámadott.
-Justin! Még is hol voltál?- pattant fel a nekem meg ágyazott kanapéról könnyes szemekkel.
-Azt hiszem nem tartozom magyarázattal.-mondom semleges hangnemben.
-Biebs, miért vagy velem ilyen?-gördül le egy könnycsepp az arcán. Na ne! Nehogy elkezdjen nekem itt sírni.
-Mert nem ismersz és mégis szerelmes vagy!- vágom a fejéhez.- Ez nem pálya, érted. Ennyire nem lehet rajongani valakiért! De lassan indulnod kéne, mert 20 perc múlva jönnek takarítani.
-A többiek is mennek?
-Igen, ha fel ébredtek mennek.- nem akartam mondani neki, hogy van akit most engedtem lefeküdni.
-Okés, meg kapom a telefon számod?
-Boccs, de nem! Nem ismerlek és nem szeretnék egész éjjel "Szeretlek Justin" üzeneteket kapni a barátnőidtől.
-Bezzeg annak a ri*cnak meg adtad?!-kérdezi dühösen.
-Igen, akármilyen hihetetlen meg.
-Miért?- néz rám könnyes szemekkel.
-Mert hozzá teljesen máshogy állok. Vele tudok beszélgetni és nem nyávog úgy, mint valami felhízható kiscica.
-Le feküdtél vele?
-Mi van?-kerekedik ki a szemem.-Oké, hogy szeretem a lányokat meg minden, de mint már este elmondtam, nem akarok kalandot. Ezért szeretném meg ismerni akivel lefekszem. Nem akarok megint cím lapra kerülni azzal, hogy lefeküdtem XY-nal.
-Találkozunk valamikor?-csillan fel a szeme. Ugye nem.! Annyira nem lehet hülye, hogy azt higgye szeretném meg ismerni!
-Nem! Majd legközelebb a koncerten. Na pápá.- Intek az ajtó felé, ezzel jelezve igazán indulhatna.
-Szia Baby.- lép közelebb és ajkait az enyémre tapasztja. Azonnal ellököm és rá kiabálok.
-Na takarod innen.- ezt ő élvezi? Remélem nem mond senkinek semmit, nem kell még egy botrány, mert "csúnyán bánok a kiválasztott  rajongóimmal". Na meg, ha kiderül, hogy megpróbált megcsókolni Bella tuti kiakad és ráadásul ahogy Miss. Édibédit "ismerem" kiszínezi a dolgot. Mindegy reménykedjünk a legjobban.. De inkább megyek és lefekszem. Két napja alig aludtam.


*Barby szemszöge*
-Beeeeeen! Nem ülsz ide? Bella nincsen, és nem hiszem, hogy bejönne ma.
-De Édesem, oda ülhetek.- lépked felém barátom.
-Biztos, hogy nem jön ezen a héten.-Fordítja felénk a telefonját Anne, amint a mi Bellánk és a mi Elisabeth-ünk alszik. Mindez Justin twitterén. Szóval haza sem mentek. Lejjebb görgetve láttuk, hogy ott volt még két ismeretlen lány hasonló helyzetben. A képeken csak négyen vannak, de úgy tudom 5 csillagos jegy volt. Ezt majd meg kérdezem Belly-től. Nem sokat rágódtunk ezen, mert Ryan rá kiabált Zack-re.
-Hééé Haver. Mi van a Nővéreddel??
-Mi lenne?! Él. Jövőhéten már jön ő is suliba.
-Velünk?
-Ja, lehet, hogy nem veszik át tizedikbe, csak ide.
.Még egy jó csaj az osztályba??-csillan fel Ben szeme.-Zsííííír!-teszi hozzá.
-Khm.. itt vagyok ám!-csapok a fejére kicsit.
-Nem vakságot...hűséget-kacsint rám Sophie. Könnyen beszél, az ő pasija nem fog rámászni, mert a nővére.


*Bella szemszöge*
Ahogy forgolódtam rájöttem, hogy ez nem az én ágyam, ezért kinyitottam a szemem. Már kezdett sötétedni, ezért gondoltam, hogy este van. Kis időbe telt, hogy rájöjjek mit keresek itt, de mikor rájöttem elmosolyodtam. Jó volt beszélgetni Justinnal. Először nagyon féltem, hogy nem fogok tudni vele beszélgetni mert ő egy sztár és teljesen máshogy lát mindent. ez közel sem igaz. Mármint, máshogy látja a világot, de cseppet sem úgy ahogy mások gondolnák. Meg nézetem a telefonom kijelzőjét ami vadul villogott. 87 nem fogadott hívás. Ebből nagyjából 50volt anya. 10apa a többiek meg az osztály társaim. Kaptam 3 üzenetet is, vagyis két mms-t és egy üzenetet. A az egyik képen Justin feküdt az ágyában éppen alváshoz készülve, a másikon pedig Samanta volt, aki könnyes szemekkel távozott a szobájából. Az üzenet ez volt:
            " Köszönöm az estét, vagyis inkább a hajnalt. Megismételhetnénk.!
                        xx."
Ezen is elmosolyodtam. Kedves tőle, hogy gondolt rám. Ennyi időm volt gondolkodni az elmúlt estén éjszakán és hajnalon, mert Elisabeth feltépte az ajtót és rám ugrott.
-Bellaaaaaa!- ölelget rajtam fekve.-Jó reggelt!-néz az órájára- Fél8kor.
-Neked is. Mióta vagy fent?
-Két órája. Nagyjából. Nézted már a twittered?
-Hogyan néztem volna, most ébredtem föl.
-Jó, bocsi. Ezt nézd.-nyújtja oda a telefonját, Justin 9 órája meg osztott rólunk és a másik két lányról egy képet amin alszunk. A két kép fölött ez állt. " A csodálatos és szerencsés rajongóim. Hajnalban nem engedhettem haza őket. @bella_miss @ Ellie_Bieber @Daniella_bieber @Ester_kiss"
- De jó! Hogyhogy Samantáról miért nincs kép?
-Nem tudom, de ezt nézd.-görget lejjebb barátnőm.
            " Köszönöm az ÉJSZAKÁT! Csodálatos vagy! @justinbieber"-olvasom fel.
-Lefeküdtek?
-Nem, hiszem.
-Honnan tudod?
-Hát csak akkor mondom el, ha nem kezdesz el sikongatni.
-Ígérem!
-Justin reggel hatig itt volt. És nézd-mutatom felé a telefonom kijelzőjét, amint Samanta könnyes szemei látszanak.
-Na ne! Itt volt?-kiált fel.
-Pszttt...igen itt.
-Történt valami?-kérdezi kíváncsisággal a hangjában.
-Igen! Rengeteget beszélgettünk meg nevettünk és.. RÁJÖTTEM, HOGY FÉLRE ISMERTÜK! Nagyon aranyos.-kiabálok rá, most én.
-Áucs! Meg süketültem!
-Nem baj!-ölelem magamhoz.-Látod. Innen tudom.
-Lányok! Mi ez a kiabálás?-ront be Ester a szobánkba.
-Semmisemmi. Bocsi.
-Semmi gond. Mi lassan elindulunk haza. Jöttök felébreszteni Justin?
-Ahha, de nem eszünk előtte? Láttam, hogy lehet palacsintát rendelni, és Justin utasított reggel, hogy együnk ha felkeltünk.
-Te beszélgettél Justinnal?-néz rám Daniella
-Igen, de reggeli közben elmesélem.
-Okkés, akkor Esty, rendelsz?
-Ahha, mindenki nutellás tejszín habos?
-Alap!-mondjuk egyszerre.- Azt hiszem ezt túlságosan is alapnak vettük.
10-kor indultunk Justin szobája felé, hogy felébresszük. Jó kis ébresztés lesz neki.. Remélem nem haragszik meg érte.

U.I: :) Ja és még valami. Bocsánat, ha a részeket rövidnek találjátok, így is négy-öt oldalasak. Megpróbálok hosszabbakat írni, de egyenlőre nem ígérek semmit.

4 megjegyzés:

  1. Szia nagyon jok a részek, egyre erdekesebbek csak igy tovabb!! puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Sziiiaaa!:)) Igyekszem!:) Fent van új!:)) Jóóolvasást.) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szupi már lassan függő leszek :)) <3

      Törlés
    2. Zsíír!:)) Blog elvonóról még nem hallottam..szóval vigyázz vele..:)) :P:3

      Törlés