Oldalak

Oldalak

2014. február 9., vasárnap

9. rész- London Eye/ Egy ötelet.

*Bella szemszöge*

Reggeli közben elmeséltem Esteréknek is, hogy beszélgettem Justinnal, ezért nekem kellett ráugrani szegényre. Daniella állította, hogy rám nem fog haragudni, remélem is. Hiába mondtam, hogy nehéz vagyok, meg nem fog elbírni...mindenre az volt a válasz, hogy erős gyerek ő. Elbír. A taktikánk az volt, hogy besettenkedek a szobájába és ráugrok. A többiek közben hangosan kiabálják, hogy : "Jóóó reggeeeelt!". Így is lett, halkan lépkedtem majd ráugrottam. Mielőtt a többiek beérnének a fülébe súgtam hogy: "Ne ijedj meg". Nyitogatni kezdte a szemét, a lányok pedig elkiáltották magukat.
-Jóóó Reggeeelt!
-Nektek is.-emelkedett fel Justin, ezzel maga alá gyűrve engem. Tényleg elbír, ezek szerint nem is  vagyok annyira nehéz. Ő viszont az!
-Jól van Biebs, szállj re rólam. Összenyomsz.-nyöszörgök alóla.
-Nem baj. Minek köszönhetem az ébresztés-kérdezi "reggeli" rekedtes hangján.
-Hát..lassan indulunk kéne.-mondja Daniella szomorúan.
-Ne szomorkodj Kicsilány!-áll fel rólam JuJu. Végre. Oda sétál a lányhoz és átöleli.-A koncerten találkozunk, de ha írtok mondjuk egy e-mailt akkor addig is találkozhatunk.
-Csajok! Induljunk.-mondja Ester
-Szia Justin.-ölelik meg a lányok egyesével. Én is megöleltem és indulni készülődtem, de Justin elkapta a kezem és vissza rántott. Ezzel közel kerültünk egymáshoz. Nagyon közel.. Ajkaink szinte súrolták egymást, de nem léptünk. Se előre. Se hátra.
-Holnap este ráérsz?
-Talán. Miért?
-London Eye? Nem tudom voltál-e már, de szeretnék elmenni veled.
-Nem voltam, és rendben.
-Érted megyek.
-Manee stereet 13.
-7re ott vagyok. Öltözz csinosan, mert utána vacsizni megyünk.-mondata végén össze érinti ajkainkat. Nem csókol meg, nem erőszakoskodik. Csak egy puszit ad a számra, amitől jól eső bizsergés fut át a testemen.
-Hívj, ha szeretnél!-Engedjük el egymást.
-Mindenképp. Szia Bella.
-Szia Ju.
-Bellaaaaaaaaaaa! Gyere máár.-hallom Elisabeth hangját.
-Itt vagyok.-lépek szőke hajú barátnőm mellé.
-Akkor induljunk.
-Lányok!-kukucskál  Justin lakosztályának legnagyobb szobájából.
-Elviszlek titeket, ha nem gond.- a mondata közben ki jött a folyosóra és éppen egy Supra pólot próbál magára húzni a haja szétszedése nélkül..Bár ha így aludt, egy pólótól nem hiszem, hogy szétjön.
-Nem gond, kicsit még veled lehetünk legalább.-csillan fel Daniella szeme.
-Akkor menjetek a táskátokért.-Esty nagyon meg változott tegnap óta. Eddig ellenséges volt Justinnal szemben, mert elhitte amit a lapok írnak.. De most kicsit megismerhettük, és szöges ellentéte az írottaknak!
-Itt is vagyunk-mosolyog Ellie.
-Kit vigyek először?-néz végig rajtunk. Bezzeg most mindenki lapít.
-Engem.-emelem fel a kezem, mit az iskolában.
-Manee street 13?
-Igen.-pirulok el teljesen.
-Te ezt honnan tudod?-csattan fel Dan.
-Mint már tudjátok, este, vagyis hajnalban sokat beszélgettünk és említette-vont vállat. Ügyes! Nincs szükségünk arra, hogy mindenki elkezdjen kombinálni. Elég lesz, ha holnap meglátnak minket együtt.
Mivel először engem vittek haza, Justin kiszállt az autóból és az ajtónkig kísért.
-Ne felejtsd el. Holnap 7kor itt varlak.-Mutat a "Welcome" felíratu lábtörlőnkre.
-Nem fogom. Szia Biebs.-ölelem meg. Megvárom még visszasétál a Renge Rover-hez beszáll és elhajt. Ezután meg fordulok, kinyitom az ajtót és belépek.
-Anyaaa! Megjöttteeeeem.-kiabálok, de választ nem kapok. Benézek a nappaliba, ahol egy cetli vár. Gondolom rám.
        "Kincsem!
        El kellett mennem állás interjúra, vagyis igazából meghallgatásra. Újra színészkedni fogok,             én is. Legalább egy hétig Párizsban leszek. Peter Los Angeles-be ment forgatni, ezért tiéd a             ház, de csak óvatosan. Ha haza értél hívj.
                        Szeretlek: Anya"
Ahha, szóval enyém a ház. Apa meg majd jön.. Ez eddig nem került szóba, de azért költöztünk Londonba, mert Peter itt kapott egy sorozatban főszerepet. Azóta sem sokat volt Londonban, de lagalább ide költöztünk. Tök logikus. Követtem Anya utasítását, és gyorsan tárcsáztam. Szinte rögtön felvette.
-Szia Kincsem! most értél haza?
-Szia. Igen. Mi újság?
-Velem semmi, holnap megyek megnézni a szerepet. De te mesélj!
-Huhh.. hát..háromig fent voltunk, aztán nem engedett haza mindet, mert nehéz volt taxit találni ő meg ivott és úgy nem vezet. A vacsora alatt elkérte a telefonszámomat, és úgy volt, hogyha Samanta elalszik, mert neki vele kellett maradnia a helyhiány miatt, akkor hív. Aztán meggondolta magát és hajnali negyed négykor átjött. Reggel hatig ott volt..fél nyolcig aludtam, aztán felébresztettük és most hozott haza minket. Ja, és holnap vacsorázni megyek vele, de először elvisz a London Eye-ra.
-Érezzétek jól magatokat, de vigyázzatok. Kincsem ne felejtsd el, hogy Justin Bieberrel mész randizni.
-Anya! Ez nem randi.-ellenkezek rögtön.-csak szeretnénk meg ismerni egymást.
-Okkéokkké. Kivettelek erre a hétre, de azért kérd el a leckét. Amúgy nagyon aranyosan alszotok.
-Köszi, ha átmész JuJu twitterére akkor találsz képet Danielláról és Esterről is.-hát igen, anya fiatal még..nyomon követ mindenhol, de egyáltalán nem szégyellem. Büszke vagyok arra, hogy Ő ilyen.
-Meg nézem majd.- válaszol nekem. Fél egyig beszéleggtünk, de csak ketőre kerültem ágyba. Sütöttem magamnak csokis-kiflit. Mert én vagyok Isabella Smith, és miért ne állnék neki hajnalban sütit sütni? A kiflikkel és a kakóval a kezemben másztam fel a szobámba. Megkerestem a Step Up 4-Revolution-t, mert Barby ajánlotta. A filmről eszembe jutott, hogy régen voltunk deszkázni. Holnap felhívom a többiket, hogy van-e már vasárnapra programjuk, mert ha nincs,majd én csinálok nekik. 5ig voltam fent, utána elnyomott az álom.
Délután kettőkor a telefonom hangosodó csörgésére ébredtem. A Lolly-ról ítélve Justin hív.
-Szia!-veszem fel gyorsan.
-Szia Bello, mi újság?
-Most keltem. Te mit csináltál ma?
-Studióban voltam, el kezdtük fel venni az új dalomat.
-Naa zsííír, milyen lesz?
-Ha kijön meg látod. Esetleg ha legközelebb nálam jársz megmutatom.
-Rendben. Hallom Scooter nagyon kiabál.
-Ja, igen. Utálja, ha megvárakoztatom, de most megéri.
-Megéri?
-Igen, most fontos emberrel beszélek!
-Jajj, édes vagy. De nem akarok, hogy lecsesszen miattam. Pusszia.
-Pusszia?
-Ahha.
-Ez hogyan jött?
-Hát puszi+szia=pusszia.
-Azt hiszem nem fogom érteni. De leteszlek. Este találkozunk. Szia.
-Sziaa.-ezzel bontottam a vonalat.
Ennél jobban nem is kezdődhetett volna napom. Feküdtem még egy kicsit. Na jó több mint egy órát, de négy előtt felkeltem. Ismerem magam, tudom, hogy kelleni fog a három óra a készülődéshez.
Berohamoztam a fürdőbe és közel egy órán át áztattam magam, majd mikor már kezdett kihűlni a víz, kimásztam. Hajamat begöndörítettem és szabadon hagytam, a sminket sem vittem túlzásba. A ruhámmal több gond volt. Végül egy bézs+fekete miniruhát kaptam magamra, ami nem is annyira mini, de nagyon szép. A ruhámhoz fekete cipőt választottam, amiben nem tudom még, hogy hogyan fogok közlekedni, de megoldom. 6 óra után pár perccel ültem le a kanapéra és vettem elő telefonomat. Volt még közel egy órám, ezért fel mentem twitterre, meg facebookra. Twitteren a követőim és az üzeneteim száma hatalmasat nőtt. Mindez annak volt köszönhető, hogy Justin vissza követett. Megnézem a tweetjeit. Just 2 órája írta ki, hogy köszöni, a tegnapot. Én is hasonló képpen bepötyögtem  a szöveget és meg jelöltem rajta a lányokat, na meg Justint. Mivel még így is maradt időm megnézetem a követőket és a szimpatikusakat vissza követtem, meg válaszoltam néhány üzenetre. Néha a hasamat fogtam a nevetéstől,mert olyan üzeneteket kaptam mit például: "Justinnak mióta hosszú van haja?" meg a "Lefeküdtetek? miért van rajtad a pólója!?" Nem hiszem el.. csak egy kis része látszik az 'L' betűnek.. messze nem biztos, hogy az Justin pólója. Még akkor sem, ha történetesen az. J-Beebs hét óra előtt pár perccel ért ide.
-Szia!-ölelt meg-Nagyon szép vagy!
-Szia. Te sem panaszkodhatsz.- Nem volt kiöltözve, de látszott rajta, hogy készült. Olyan Justinos stílusba vágta magát.
-Indulhatunk?
-Igen, persze csak hozom a táskámat.-gyorsan befutottam a nappaliba, majd az asztalról a táskám mélyére süllyesztettem a telefonomat. JuJu-nak nem kell tudnia, hogy szereztem egy aláírt tokot tőle.. mármint anya hagyta tegnap este az ágyamon, ezért gondolom az enyém.
-Mehetünk-állok mellé, és magamban megdicsérem magam amiért sikerült talpon maradnom.
-Rendben. Gyere-fogja meg a kezemet Justin, hogy nehogy le essek a lépcsőn. Elsétálunk a sárga Diablo-hoz, majd beszállunk abba. Igaza van, ennél feltűnőbb autóval nehezen tudott volna jönni, igaz úgy tartja a mondás, hogy amit elakarsz dugni azt hagyd szem előtt. Most garantáltan nem mi leszünk a közép pontba hanem az autó. A gond csak az, hogy mi ülünk benne. Bár az igazat meg vallva nagyon jól nézi.


Bella tok

Bella smink

Bella ruhája
Justin kiöltözése

*Justin szemszöge*
J-Beebs.
Bella nagyon szép ebben a ruhában, de a magassarkúhoz még nem szokott hozzá. Ebben a, szerintem legalább 20cm sarkú cipő csodában, majdnem akkora mint én. Ezt a helyzetet biztos élvezi. Nem voltunk túl messze a kívánt helytől, szóval 10 perc autókázás után meg is érkezünk. Én sem fogok messze lakni. Úgy döntöttem, mivel sok időt fogok itt tölteni veszek egy saját házat. Megnéztem már egy párat, de mind túl messze voltak. Holnap viszont megnézek egy olyat,amit 2 utcányira van Bella otthonától. Ő még semmit nem tud, de majd csak a megfelelő pillanatba akarom elmondani neki.
-Itt is vagyunk. -Pattanok ki sárga autómból. Na ja, kicsit feltűnő, de ma ehhez volt hangulatom. Átsétáltam a másik oldalra, hogy Bellának is kinyissam az ajtót. Ő is szinte kipattant és mentünk is megnézni, hogy mikor indul a következő. Pár perc után megtaláltuk a kivetítőt, amin az állt, hogy félkor indulhatunk. Most van negyed, szóval van még időnk, ezért elsétáltunk a Temze mellé állított korláthoz, és onnan néztük a kezdődő Nap lementét.
-Örülök, hogy eljöttél velem.-Szólalok meg néhány perc csend után.
-Örülök, hogy eljöhettem veled.-mosolyog rám. Felé fordultam, és szinte rögtön megölelt. Annyira szeretném megcsókolni, de nem tehetem. Még nem. Mindet elrontanék vele, és csak alá támasztanám az újság cikkeket. Az idilli pillanatot egy nagyon aranyos hang "zavarta" meg.
-Sziasztok!-köszön egy 5 év körüli kis lány.- Justin, kapok egy aláírást?-kérdezi, miközben óriási kék szemekkel néz rám.
-Persze. Mi a neved?-nyúlok a hátsó zsebembe egy autógram kártyáért. Épp az ilyen esetek miatt mindig van nálam néhány.
-Elenor.-Gyosan alá firkantom a lapot, majd átnyújtom neki.-Ő a barátnőd?-szívesen rávágnám, hogy "Igen", de sajnos nem az.
-Nem. Ő egy nagyon jó barátom.
-Csinálsz rólunk egy képet?-nyújtja Bella felé, a magával hozott vényképező gépet.
-Természetesen-mosolyog a gyönyörű lány mellettem.
Karjaimba veszem Elenort,Belly pedig készít rólunk pár képet. Ekkor ér oda egy 25 év körüli pár.
-Elenor, mondtam, hogy ne zavard őket.-szól rá a nő.
-Nem zavar. Nagyon édes lányotok van.
-Kösz, de ideje indulni. Elenor, indíts.- szól rá az apja, hát nem hiszem, hogy örülnek lányuk rajongásának.
-Szia JuJu.-néz vissza óriási szemeivel.
-Szia Picúr! Vigyázz magadra.-s ezzel eltűntek a tömegben.
-Annyira édes!-néz még mindig utána Bella. Ebből arra  következtetek, hogy ő is szeretne egy ilyen csöppséget. Ahogy én is szeretnék néhány év múlva.
-Igen az. Én is szeretnék majd néhány év múlva ilyen édes gyerekeket.-mondom ki, amit gondolok.
-Ez természetes. Jajj JuJu, most  megint fel támadtak bennem az "anyai ösztönök" és szeretnék kicsibabáát.!-bújik hozzám.
-Hát, ezzel még várni kéne néhány évet.- mosolygok rá, mire ő is mosolyra húzz a száját és bólint. Elindulunk az egyik kapszula felé,mert hogy fél lesz pár perc múlva. Egy darabig ültük és beszélgettünk a bent elhelyezett padokon, majd Bella fel állt és az üveghez ment. Mögé álltam és átöleltem a derekát, mire kezeit az enyémre helyezte.
-Annyira szép.-utal a Temzén tükröződő utolsó Napsugarakra.
-Az, de meg sem közelít téged.-suttogom a fülébe.
-Köszönöm Beebs.-fordul felém és ölel meg hirtelen.
-Mit?-kérdezem, hiszen nem értem most mi köszönni valója van.
-Hát..Tudod..vagyis nem tudod, de rengeteget segítettél nekem. A zenéiddel Minden hangulatomra találtam megfelelőt. Szóval volta amikor szét sírtam a fejem, de volt olyan is mikor Elisabeth-el a hasunkat fogtuk a nevetéstől. És hát most is itt vagyok veled, ha te nem lennél valószínűleg otthon ülnék, mert apa és anya forgatni vannak. Anya Párizsban, Apa meg LA-ben.
-Tudom, ez most hülyén hangzik, de mindig itt leszek neked. Most már teljes élet nagyságban.-tárom szét a karom, mire mindketten felnevetünk.-Nagyon megkedveltelek és szeretnélek meg ismerni-emelem fel a fejét és le törlöm az éppen legördülő könnycseppeket.
-Én is szeretnélek meg ismerni. Mármint TÉGED. A híres Justin Bieber ismerem, és bár őt is szeretem, Justin Drew Bieber sokkal jobban érdekel. Mert te más vagy.-meg lepett azzal, hogy tudja a középső nevem. Nem sokan tudják, csak a hozzám közel állók és akik kitartóak..
-Tudom és örülök, hogy nem ítéltél el.-húzom őszinte mosolyra a számat és eszembe jut valami.-Bella figyelj csak..van egy ötletem!- tolom el egy kicsit magamtól, hogy a szemébe tudjak nézni.

4 megjegyzés: