Oldalak

Oldalak

2014. február 14., péntek

11.rész-Veled szeretnék lenni..

 Sziasztok:))) Talán egy kicsit meg várattalak titeket, amiért ezerszer bocsánat!:)
Próbáltam hosszú részt írni, de sajnos most az sem sikerült...Most ennyivel tudtam jönni.:) NE felejtsétek el a komikat! Jó olvasást nektek!:)


*Justin szemszöge*
Justin
-Justin?
-Mondd.
-Áll még az ajánlatod?
-Hogy költözz hozzám? Persze!
-Akkor...elfogadom! Szeretnék veled élni, ha csak kis ideig is...-bújik hozzám.
-Örülök, hogy így döntöttél. Én is szeretnék veled lenni...Nagyon megkedveltelek. Kezdtem azt hinni, hogy mindenkinek csak a pénzem meg a hírnevem kell.. de bebizonyítottad, hogy tévedtem.
-Én is kedvellek! Ilyennek. Imádom, hogy ilyen vagy..-simít végig a hasamon, amitől jól eső  borzongás fut át a testemen. Tekintetemet szája és szeme között járatom.. Ajkai kicsit elnyíltak, ebből arra következtetek, hogy nem lenne ellenére a tervem.. közelebb hajolok majd finoman meg csókolom. Nyelvem bejutást nyer a szájába. ő szinte rögtön vissza csókol, ez folytatásra biztat. Nem tudom meddig csókolózhattunk, de biztos, hogy csak a levegő hiány miatt álltunk le..
-Azért igazat is írnak az újságok..-néz rám Bella csillogó kék szemeivel.
-Na és mi az?
-Az, hogy iszonyatosan jól csókolsz!
-Igeeeeen?-közelítek hozzá újra.
-Ühhü..-a végét már nem lehetett hallani, de gondolom egy "m" betű lett volna.
újabb csókban forrtunk össze, de ez más volt. Sokkal szenvedélyesebb, érzelemmel telibb. Magam alá gyűrtem Bellát. ezért testünk még jobban egymáshoz simult..ha ez lehetséges.
Éreztem, hogy az alsónadrágom kezd egyre szűkebbé válni, ezért felfüggesztettem a csókunkat.
-Bocsáss meg!-nézel bűn bánóan a szemébe.
-miért is?
-Nem akarom, hogy elsiessünk akármit is...Félek, hogy olyannak gondolsz, mit amit az újságok mondanak.
-Nem gondollak olyannak!-mosolyog kedvesen-Teljesen más vagy! Nem csak az újságokban leírtaktól, hanem a többi fiútól is különbözöl.
-Bella..most biztosan hülyének fogsz nézni, de...azt hiszem szeretlek!
-Nem Justin, nem nézlek hülyének.. Én is valahogy így érzek.
-Ko-komolyan?-dadogok.
-Igeeeen!-ölel meg szorosan. Boldogan ölelem őt magamhoz.
-Ennek..nagyon..örülök.-tagolom a mondatomat puszikkal.
-Én annak örülök, hogy a TE koncertedre kaptam jegyet szülinapomra. Basszus! Te is a szülinapi ajándékomhoz tartozol?
-Ahhaa, de ezt most nem értem.-nézek rá értetlenül.
-Téényleg! Te nem is tudod, szülinapomra Elisabeth-től a csillagos jegyet kaptam..
-Szóval akkor október 24-én születtél?
-Pontosan..
-Hát, akkor tessék!-tárom szét a karom, ezzel jelezve, hogy akkor én vagyok az ajándéka. Nevetve a nyakamba ugrott és újabb csók-csatába kezdtünk.


Bella
*Bella szemszöge*
Justin tényleg nagyon jól csókol!
Először csak kóstolgatta ajkaimat, majd elmélyítette csókunkat.
Kezét fenekemre csúsztatta és bele markolt, emiatt belenyögtem szájába ami miatt ő elmosolyodott. Bosszúból finoman megharaptam alsó ajkát. Most ő nyögött és én mosolyogtam. Nagyjából 3 perc után szakadtunk el egymástól.
-Imádom ahogy csókolsz! Minden rosszat elfeledtet velem, tényleg megszűnik a világ.-mondja és őszintén csengett a hangja.
-Te vagy az első, aki ezt mondja.
-Nem volt még barátod?
-De volt..csak neki soha nem feleltem meg! Csak a hibáimat vette észre..
-Sajnálom! Szerintem tökéletes vagy!
-Messze nem vagyok tökéletes, de köszönöm Juju. Valószínű csak azért nem veszed észre őket, mert kiegészítjük egymást.
-Igen, ez lehet.-mondja elgondolkodva.-Ideje lenne aludni Sweety!
-De nem szeretnék..jó itt veled!
-Nekem is lenne jobb ötletem-utal a még mindig hozzám feszülő férfiasságára-de ehhez még korán van.
-Elhiszem Justin.-mosolygok kicsit zavartan. Soha senki nem volt még ilyen közel hozzám, de tetszett a helyzet.
-Jó éjszakát Bella!
-Neked is Justin!-egy darabig hallgat, justin szuszogását, mely egyre lassabb és egyenletesebb lett.
Megnyugtatott, hogy itt van velem, és  mellette aludhatok el.

...Másnap délután.
-Bella-hallom a nevemet.-Jó reggelt álom szuszék!
-Jó reggelt Justin!
-Jót aludtál mellettem?-nyom egy puszit a számra.
-Igen.-bújok hozzá, mint egy kis cica.
-1óra és indulunk ház nézőbe, szerintem ki fogod tudni használni az időt.
-Jaaaajj! Köszönöm!-ugrok újra a nyakába.-El is kezdek öltözni- indulok a szekrényem felé, de itt meg is akadtam. Nem tudom mit vegyek fel.
-Ebben a szettben szeretnélek látni-mutat egy elég érdekes összeállításra.
-Rendben, de ígérd meg, hogy nem fogod egész nap a fenekemet bámulni!
-Kizárt, hogy ezt betudom tartani!
-Próbáld meg!-indulok a fürdőbe, miközben erősen rázom a csípőmet. Az ajtó előtt egy lépéssel, "valaki" megfogja a kezem és visszahúz.
-Ezt ugye most te sem gondoltad komolyan!?-suttogja a fülembe, amitől kiráz a hideg.
 -Kíváncsi voltam, hogy bírod!-nyomom ajkaimat az övére.-Sietek-engedem el, és most már tényleg belépek a fürdőszobámba.
Bella ruhája

Ui: Boldog Valentin napot!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése