Oldalak

Oldalak

2014. február 26., szerda

Köszönöm, Köszönöm, Köszönöm! / Díj #1

Szabályok:
-Mindenkinek 11 dolgot kell mondani magáról
-A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.
-11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
-11 embert meg kell jelölni és linkelni.
-Nincs visszaadás, visszajelölés

11 dolog magamról:
-média szakra járok
-imádok fotózni
- Nem tarom magamat teljesen Beliebernek , de nagyon szeretem őt.
-A love me like you do a kedvencem JB-től.
-Nagyon szeretnék rendesen megtanulni angolul
-Londonban szeretnék élni, úgy 8 éves korom óta
-Imádom Londont és Párizst
-Az osztályomnak köszönhetően pont olyan hülye lettem, mint ők.
-Nincs igazi testvérem, de van rengeteg fogadott
-Nagyon csúnyán írok, mikor sietek, ezért itthon mindig írhatom át az órai tananyagot
-One direction-os poszter van az ajtómon

11 kérdésem:
1.Mi adta a blogod ötletét?
2. Bele írod magad a blogodba?
3. Játszol valamilyen hangszeren?
4. A blogodban szerepel valamilyen sztár?
5. mióta írod a blogodat?
6.Mi a kedvenc sütid? :3
7.Ha megismerhetnél egy híres embert, ki lenne az?
8. Szeretnél híres lenni?
9. Mi leszel, ha nagy leszel?
10. Kedvenc énekesed/ együttesed?
11. Milyen nyelvet tanulsz?

1. Miért kezdtél el írni?
-Untam, hogy nincs "elég"  Justinos blog, és megszerettem volna teremteni az én ideálomat.
2. Mi a legfontosabb az életedben?
-A családom és a barátaim.
3. Tudja valaki, hogy írsz (család, haverok)?
-Igen, anya és nevelő apám tudja.. a haverok meg nyüstölnek az új részért.
4. Szeretsz sportolni?
-Szerettem..
5. Füzetbe vagy gépbe írsz?
-Füzetbe.:)
6. Milyen napod volt?
-Szét estem.:3
7. Miért másak a pénzes emberek a többieknél?
-Nem másak, csak sokkal több mindent meg tehetnek ezért másnak érzik magukat..
8. Ha belebújhatnál egy sztár bőrébe, ki lenne az?
-Hát nem is tudom.. ha lehet fiú, akkor természetesen Justin vagy Harry, ha csak lány akkor Katy.:)
9. A történetedbe valamilyen szinten magad is beleírod?
-Igen..nem tudom meg állni, hogy ne legyek benne egy kicsit én is.
10. Családi házban laktok?
-Panel pátkány vagyok.:)))
11. Szereted a csokit? :D 
-Milyen kérdés ez?? :OO Ki nem szereti?? :DD

Akinek tovább adom:
One dream, one band, one direction..
Boco kritikák
Stay with me- Maradj velem
Five ways. One direction.
http://pretendedfeelingsortruelove.blogspot.hu/
Több blogot nem olvasok, így nem tudom tovább adni több embernek:))

U.I: Köszönöm Bélla.) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése