Oldalak

Oldalak

2014. február 22., szombat

15. rész Csodálatos éjszaka..(18)

 Sziasztok!:)) Itt az új rész..és igen.. megpróbáltam összehozni egy 18-as részt. Ami szerintem pocsék lett..de döntsétek el ti!:)) Nem húzom tovább az időt, hiszen nincs mit mondanom a részről..úgyis elolvassátok és saját véleményt alkottok, amit remélem megosztotok velem, egy komi formájában

Jó olvasást!.




 *Bella szemszöge*
-Szóval, mesélj el mindent!-ülünk le a nappaliba, de szinte alig hallom amit mond.
-Holnap elmesélem! Ma érezd jól magad..meg nem hallanál semmit.
-Oké.-mosolyodik el. Hiányzott ez, hogy itt legyen.
Talán mindenki flegmának és bunkónak tartja, de én imádom. Más mit a kamu barátok..volt, hogy hajnali egykor rohant át hozzám, mert nem tudtam elaludni és baromira féltem egy viharól. Na jó a viharoktól még most is félek..
-Gyere..meg mutatom a szobádat.-rángatom fel a kanapéról.
-Várj! Az ott ki?
-Justin egy haverja...asszem' John.
-Bocsi..leléptem-indul el az említett srác felé. Na szép 5 perce van itt és már is lecserél Johnra. Mindegy nem haragszom rá, mert ő ilyen.. döglenek utána a pasik, de nagyon keveset enged közelebb magához.
Mivel Boco lelépett, Ester Patrick-kal beszélget, Daniella Elisabethel iszik. Mi?? Szabad ezt nekik? Mindegy. Ma mindent szabad.Szóval mivel mindenki elfoglalt volt, én úgy döntöttem megkeresem barátomat.

A konyhában találtam rá, de ami fogadott nem volt túl szívderítő látvány. Justin nyakába egy rózsaszín ruhás lány lógott és próbálta megcsókolni. Ledermedve figyeltem a jelenetet, mert ajkaik már majdnem összeértek, de Justin ellökte magától és rákiabált.
-Samanta!-hát persze, ki más- Mégis mi a francot képzelsz magadról? Oké, hogy fél Londont felforgatod, hogy megtudd hol lakom és idejössz, bár nem hívott senki. Még azt is elviselem, hogy megölelsz annak ellenére, hogy nem vagyunk ölelgetős viszonyban. De vedd már észre magad! Nem vagy a barátnőm, hogy csak úgy megcsókolhass!
-És lehetek?
-Nem! Van barátnőm és szeretem!-melegség öntött el, amiért Justin megvédte a kapcsolatunkat..bár ez elég nyálasan hangzik. Tényleg jól esett. Samanta felszegett állal, sértetten sétált ki a konyhából, hogy új áldozatokat keressen.. Csak ajánlani tudom neki, hogy ne a mi társaságunkból akarjon valakit felszedni, mert annak csúnya vége lesz..
-Szívem! Ne haragudj..-siet oda hozzám Justin-Nem tudom, hogy hogy kerül ide.. de ha akarod kirakom.
-Édesem! Nyugi. Hagyjad, még nem akar semmilyen kapcsolatot és kialakulóban lévő kapcsolatot tönkre tenni, addig maradhat.-Utalok barátainkra
-Imádom, hogy ilyen vagy! Szeretlek.
-Én is szeretlek JuJu.-csókol meg szenvedélyesen.
-Ezt hagyjuk abba!-válik el tőlem néhány perc múlva.
-És mi van, ha én nem akarom abba hagyni?
-Baj lesz..-tapadok rá újra ajkaira.
-Nem lesz!
-Gyere menjünk vissza.
-Nem akarok.
-Akkor?
-Menjünk fel.-suttogom sejtelmesen a fülébe.
-Biztos vagy benne?
-Igen-rángatom a lépcső felé.-100%-ig biztos.
A nappalinkba még mindig üvöltött a zene az emberek táncoltak vagy éppen ittak. A "büfé" mellett elhaladva Justin is felvett egy-egy poharat amiben wiskey volt, és mivel ezt az italt már ismertem, magabiztosan ittam meg, majd folytattuk utunkat a lépcső felé. Előtte még ránéztem a mi kis társaságunkra. Ester és Boco összekapcsolódott, szóval már négyfős társaságot alkottak Johnnal és Patrick-kal. Elisabeth és Daniella kicsit többet ivott, ezért átvették a Dj szerepét, ezért egy jó darabig az ő kedvenceik fognak szólni..amit nem bánok, mert egyezik a stílusunk.. Khm..na ja, éppen a Lolly szólt mikor felértünk a lépcsőn és Justin újra vadul megcsókolt. Nem láttam merre megyünk, ezért csak sejtésem volt, hogy hol járhatunk, hallottam ahogy barátom kinyit egy ajtót, majd lefektetett az ágyra ebből arra következtettem, hogy beértünk a szobánkba.

Kezem felfedező útra indult Justin testén, mire bele mosolygott a számba, de nem hagyta abba a csókot. Kezemet végig húztam gerincén és farmerja szélénél.
Ezt már ő sem hagyhatta szó nélkül, és ruhám aljánál kezdett matatni,majd egy-két egyszerű mozdulattal levette rólam. Hogy zavarban voltam-e? Nem. Sokkal inkább kíváncsi.. Kíváncsi arra, hogy mit gondol rólam, hiszen a testem messze nem tökéletes.
-Gyönyörű vagy!-súgja a fülembe, amitől kiráz a hideg és mosolyra húzom a számat.
Köszönetem jeléül lesütöm a szemem, mert nem tudok megszólalni. Kezemet kockás hasára vezetem és lerántom róla fehér fölsőjét. Újabb heves csók-csatába kezdtünk és egyre nehezebben fogtuk vissza magunkat. Igazságtalannak tartottam, hogy rajta még mindig több ruha van amint rajtam, ezért övéhez nyúltam és kicsatoltam a gombbal együtt. Hirtelen ötlettől vezérelve löktem rajta egyet, ezzel elérve azt hogy ő legyen alul és ráültem a combjára. Sliccét kínzó lassúsággal húztam le, és ezt abból is tudtam, hogy hasán meg feszülnek az izmok ő pedig meg remeg ahogy hozzá érek. Nadrágját ugyan ilyen lassú mozdulatokkal vettem le róla, és kezdtem el csókokkal behinteni a hasát. Alsónadrágjának széléhez érve elállt a lélegzetem, mert Justin férfiassága tökéletesen kirajzolódott és nem tűnt kicsinek.
 Észre vette  megilletődöttségemet. Ezt kihasználva gyűrt maga alá és csókolt meg, tehetetlenségem miatt beletúrtam hajába és így húztam még közelebb magamhoz. Többet akartam..ezért kezemet végigvezettem felső testén ujjaimat pedig bele akasztottam bokszerébe.
-Még ne!-néz rám vágytól csillogó, szinte fekete szemekkel. A következő pillanatban hátamhoz nyúlt és rutinos mozdulattal kikapcsolta a melltartómat. Kezét derekamra helyezte, szája pedig melleimet kezdte kényeztetni. Elindult lejjebb, de bugyim szélénél megállt és kínzó lassúsággal húzta le rólam az utolsó ruhadarabot. Testemet továbbra is csókokkal kényeztette, de mikor végig húzta nyelvét legféltettebb pontomon felsikoltottam. A lent üvöltő zene biztosított róla, hogy nem hallotta senki, szóval nem éreztem kellemetlenül magam.
Justin folytatta tevékenységét, majd pár perc múlva jól eső borzongás futott végig a testemen, a hátam ívbe feszült..és elértem a gyönyört.
Justin megtörölte száját, majd szenvedélyesen megcsókolt.
Én következtem..lerántottam Justinról az ő utolsó ruháját,majd elhajítottam.
-Biztos, hogy akarod?-néz újra a szemembe-Egy idő után nem fogok tudni leállni.
-Igen! Biztos vagyok benne!-erre elmosolyodott és újra rátapadt ajkaimra. Testünk megint összesimult, egy milliméternyi hely sem volt kettőnk között. Lábaimat csípőjére kulcsoltam amitől felnyögött, de eltölt magától és felállt. A szekrényhez sétált, majd kutatni kezdett. Tudtam, hogy mit keres, hiszen együtt rendeztük be a szobát, és abban a fiókban csak egy dolog lehet ami most kellhet nekünk.. ha csak nem körmöt akar festeni. Az első gondolatom volt helyes, mert egy zöld kis tasakot bontt ki és csúsztatott büszkeségére rutinos mozdulatokkal. Vissza jött hozzám és megint táncba hívta nyelvemet, amit szívesen fogadtam.
-Utoljára kérdezem meg. Biztos vagy benne?-nem válaszoltam csak közelebb húztam magamhoz.-ezt igennek veszem-nyomja ajkait az enyémre és belém hatol. A fájdalomtól újra felsikoltottam, ezért Justin távolodni akart tőlem.
-Sajnálom. Próbájuk meg máskor?
-Nem! Most akarom..-mondom kicsit elgyengült hangon. Lassan mozogni kezdett és a fájdalmat felváltotta egy teljesen más érzés. Gyorsított a tempóján amitől euforikus állapotba kerültem. Éreztem, hogy már nem bírja sokáig ahogy én sem. Még egy utolsót lökött rajtam, ezzel mindkettőnket a csúcsra juttatva.. Sikításomat és az ő férfias nyögését egy csókkal nyomta el. Kicsit még pihegett rajtam, majd mellém feküdt és betakart minket a nem kicsit összegyűrt takaróval.
-Szeretlek.-mondom ki határozottan, de talán kicsit félénken.
-Én is szeretlek, és köszönöm.
-Mit?-nézek föl rá kíváncsian.
-Soha senkivel nem volt még ilyen jó.-tudtam, hogy előttem nagyjából még 2 tucat csajjal volt együtt, ezért büszkeséggel töltött el, hogy így gondolja.
-Én meg..soha senkivel nem voltam még.-sütöm le zavartan a szememet.
-Neked én vagyok az első?
-Ühhüm.-morgok a mellkasába.
-Ennek nagyon örülök.-emeli fel a fejemet, hogy szemébe nézzek-Jó érzés elsőnek lenni.-csókol meg lágyan.
-Ideje lenne aludni.mondom mikor elválunk egymástól.
-Valóban-néz az órára, ami fél hármat mutat.- Szép álmokat Édesem.
-Neked is.-nyomok egy puszit arcára, ami miatt fél oldalas mosolyra húzza a száját. Nem féltem, hogy valami baj lesz, mert itt van Ester és Boco is, akik ha valami gond van kipaterolnak mindenkit és lefújják a bulit. Szóval nyugodtan audtam el szerelmem karjai között egy csodálatos éjszaka után.

8 megjegyzés:

  1. Szerintem rohadtul nem lett pocsék!:) Legyek benne többször és mindenki ezt fogja olvasni! xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ebből fog állni a blog!:)) xd na jóó neem!:)) DE lesz még majd benne..

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Pedig féltem.. *.* Örülök, ha tetszik: :333

      Törlés
  3. nagyon jó lett! folytit hamar :))

    VálaszTörlés
  4. Istenem nagyon jooo :33333 ♥♥♥ Imádooom *--------* siess a kövivel :))

    VálaszTörlés
  5. Cuni! Nézz be hozzám: Találsz valamit magadnak <3
    http://az-entortenetem.blogspot.hu/

    VálaszTörlés