Oldalak

Oldalak

2014. február 26., szerda

16.rész- A rossz hír

 Ciao Bello! Meg érkeztem az új résszel!:)) Nagyon szépen köszönöm az előző részhez érkezett komikat, és megkaptam életem első díját is, amit később ki is rakok!:)) 
A kérésem most csak annyi lenne, hogy írjátok le a kedvenc Justin számotokat, mert nekem ez jelenleg sokat segítene! Előre is köszönöm, és persze a véleményeteket is örömmel fogadom.;)
Jó olvasást Manócskák!:))
*Justin szemszöge*
Reggel szerelmem mellett ébredtem, de sajnos nem magamtól, hanem ideges dörömbölésre. Gyorsan fel kaptam magamra egy-két ruhadarabot-na jó csak egyet-és kinyitottam az ajtót.
-Na végre!-förmed rám Boco- Egy néhányan itt szunyálnak a nappaliban.
-És?-kérdezek vissza álmosan.
-Gyere.-ragadja meg a karomat sóhajtva. A nappaliba érve azt hittem lehidalok-pedig nem is tudok hidazni-. Legalább 30 ember feküdt egymás hegyén-hátán.
-Jó reggelt!-kiabálja el magát Boco, de semmi mozgás, ezért  nyakon önti Ludacris-t. Nem tudtam ezt mire vélni, de látva barátom értetlen arcát elkezdtem nevetni. Szinte már fetrengtem a röhögéstől, mikor Boco visszatért egy újabb pohár vízzel és nyakon öntött Jadent is. Őőőő..oké, vele nem találkoztam este, de örülök, hogy eljött.
Boco a konyhába sétált még egy pohár vízért aztán még egy ért és meg egy ért.. már legalább 5 embert öntött le, mikor rájöttem, így tervezi ébreszteni az alvó társaságot. Összeszedtem magam, majd én is segítettem neki. Ezt csinálni viccesebb volt, mint nézni. Mikor leöntöttük őket, hirtelen szerintem azt sem tudták, hogy hol vannak..és mikor rájöttek szenvedve a fürdő/konyha/udvar felé vették az irányt. Lent már mindenki ébren volt, de fent még mindenki csendesen aludt, szóval elindultam fel két pohár vízzel a kezemben. A fentiek ébresztésére nem csak én gondoltam, mert bűntársam is éppen a lépcsőn settenkedett mikor utolértem.
-Én ébresztem Daniellát és Bellát, tiéd Elisabeth és Ester.
-Rendben, de Hé! Bellával se finomkodj.
-Nem fogok-ígérem meg neki, miközben belépek a szobánkba. Barátnőm édesen aludt, de még mindig bennem van #arádugrok "reggeli" ébresztés, mivel nagyon is élveztem azt a helyzetet, ezért meleg vizet kap nehogy megfázzon. Bár ebbe 25°C-ban nem hiszem hogy valami baja lenne.
-Jó reggelt Édesem!-öntöm végig a takaró alól kilógó testrészeit, mire ő felkiált.
-Justin! Mit művelsz?-neveti el magát.
-Hát, Bocoval mindenkit így ébresztettünk és nem szerettük volna, hogy azt mondják csak azért nem kaptatok ti,  is mert hozzám tartoztok.-indulok ki a szobából, de először , engesztelés képen megcsókolom.
-Hova mész?
-Daniellához.-fordulok vissza széles mosollyal az arcomon.
Dani is édesen szuszogott és kicsit meg esett rajta a szívem, szóval bementem a fürdőjébe és a hideg vizet kicseréltem melegre. Mikor vissza értem a szobájába, már kedvesen pislogott rám.
-Jó reggelt!-vidult fel teljesen, mikor rájött, hogy mit keres itt és ki vagyok én.
Ezzel, hogy felébredt csúnyán elrontotta a tervet, miszerint őt is nyakon öntöm, de se baj.Közelebb sétáltam hozzá, majd megrántottam a vállam és a fejére öntöttem Tom és Jerry-s poharam tartalmát.
-Neked is.-szaladok ki a szobából, mert felpattant és üldözni kezdett. Vissza futottam a szobánkba, ahol gyorsan kulcsa zártam az ajtót, de itt sem jártam sokkal jobban..mert Bella akkor kelt fel, és mivel még mindig nem volt rajta ruha a takarót rángatta magával.
-Áhh..szia Édesem.-köszönt újra kedvesen. -Jössz zuhanyozni?-kérdése meglepett, de ki lenne az a hülye aki vissza utasítana egy ilyen ajánlatot?
-Persze. Mehetünk.-indulunk meg újra együtt a fürdő felé.

*Bella szemszöge*
Justin pont akkor ért be a szobába, mikor éppen zuhanyozni indultam, ezért elhívtam magammal. Fogalmam sincs honnan van bennem ekkor a bátorság, de nem bánom.
Nem volt bennem semmiféle bosszú vágy, de hirtelen eszembe jutott, hogy megérdemelne valamit a reggeli ébresztésért.
Fél órán keresztül fürödtünk, de inkább csak azért, mert rendeztünk egy kis vízi-csatát. A helyiség úszott a víztől, és persze mi is eláztunk, de ez volt a kisebb probléma...mi úgyis fürödni készültünk.
Az idő még nagyon jó kint, ezért arra gondoltunk, hogy ma tarthatnánk egy medencés bulit is. Persze csak a "szűk családi" körben, más néven az itt lakókkal. Mikor leértünk, mindenki a Tv előtt ült és valami mesét nézett.. persze mikor rájöttem, hogy mi az-Spongyabob-én is leültem volna, de pont akkor lett vége, ezért meg szólítottam a lakótársaimat.
-Hey Evereybody!
-He?-néznek rám egyszerre, amitől rám tör a nevetés. Ebben a házban minden megy egyszerre?
-Mindenki menjen és húzzon fürdő rucit. Medencézős napot tartunk. Ladacris, Jade.. ti menjetek Justinnal, ő ad nektek valami összevizezhető cuccot.
-DrágaEgyetlenBogaram.-sétál felém Boco.-Nekem..
-Tudom, tudom. Te jössz velem, mert még nincsenek itt a cuccaid, bár már megjöhetnének.
-Mi költözzek ide?-kerekednek ki a szemei
-Gondoltam rá!
-Zsír, szólok a vigyázóimnak, hogy köszönöm a szolgálataikat, de nem tartok rá igényt tovább.
-Okés, JuJu át hívjuk Elenort is?-fordulok a lépcső felé tartó srácok felé.
-Igen!-csillan fel a szeme a kislány neve hallatán.-Úgyis régen láttam már. -három napja, de tényleg örökké valóságnak tűnik. Justin Jaden és Ludacris fel ment, én pedig addig a konyhába vettem az irányt, hogy igyak egy pohár valamit..amiben nincs alkohol.
-Na gyere te Nő!-nézek a kanapén ülő Bocora, aki rám se hederít, mert megtalálta a magyar VIVA TV-t és éppen Punnany Massif megy. Eszembe jutott a reggeli kis tréfájuk, ezért a konyhába mentem egy pohár vízért. Tudtam, hogy ezért még valamikor valamit kapni fogok, de nagyon megéri.
-Boco!-ordítok, mire felkapja a fejét, és én abban a pillanatban, hogy felnéz az arcába öntöttem a fél literes pohár tartalmát.
-Bella! Ez még meg bánod,de most menjünk keressünk nekem valamit.- Tudtam, hogy Bieberék még valószínű öltöznek, ezért kopogtam és vártam. Pár perc múlva barátom nyitott ajtót egy fürdőnaciban és egy törölközővel a nyakában. Egy pillanatra elállt a lélegzetem, de megszólalt. Kár, pedig szívesen nézegettem volna még -számomra-tökéletes felső testét.
-Menjetek öltözni, én..vagyis mi át megyünk Elenor ért.
-Oké-nyomok gyorsan puszit a szájára.-sietünk.
Mire Justin válaszolhatott volna, már eltűntünk a szobámban és rávetettük magunkat a fürdő ruháimban. Kutakodni kezdtem, majd pár pillanat múlva barátnőm felé mutattam egy pink darabot. Persze csak azért, mert tudom, hogy utálja ezeket a színeket. Rém álmom is lenne ha meg látnék rajta egy rózsaszín ruhát..hozzá nem illenek az ilyenek.
-Bella, tudom, hogy nagyon régen találkoztunk... de nem vagyok továbbra sem pláza cica..aki megőrül, ha ilyen cuccokat lát- húzza a száját egy elég árulkodó fintorra.
-Jó, én sem gondoltam komolyan.-nyújtok felé egy teljesen más bikinit.
-Na látod! Tudod te mi kell nekem.-néz büszkén a kezében tartott zöld ruha darabra, ha lehet ezt annak nevezni. Az ő problémái megoldódott, de én még mindig tanácstalanul állok, a bikinik felett.
-Mivel szép barna vagy a türkizt ajánlom.-na jó, nem tudom, hogy honnan látta tanácstalanságomat, hiszen háttal állt nekem, de hálás vagyok neki.
-Köszönöm!-kapom fel az említett darabot és vetkőzni kezdek. Gyorsan készen lettem, csak úgy mint Boco, mert utál öltözködni, ezért minél előbb szeret túl lenni rajta. Elindultam le, mert Boco még elvonult a fürdőbe.

-El kell mondanod neki..-hallom Scooter hangját
-Nem tudom..szerintem még nincs kész rá, bár tuti, hogy sejti.
-Mit? Azt, hogy közel fél évig London közelébe sem fogsz járni? Nem hiszem..-teljesen elképedtem. Fél év...tudom hogy tovább kell mennie, de reméltem, hogy csak egy két hónapra. Kicsit több, mit egy hónapos lesz a kapcsolatunk, mikor elmegy..és akkor jön haza, mikor 7hónaposak leszünk. Úgy éreztem elég volt ennyi, ezért magamra erőltettem egy mosolyt és besétáltam a nappaliba.
-Huhh..Gyönyörű vagy Kicsim.-jön oda hozzám és megcsókol. Ez ilyen infók után nincs annyira ínyemre, de nem ellenkezem és csókja teljesen ellazít.
-Khm..-zavar meg minket egy torok köszörülés. Upsz, meg feledkeztünk Scooterről.
-Elenor kint vár titeket a kertben.
-Rendben.-kimentünk, majd szép lassan a többiek is kiértek hozzánk.

-Grillezzünk!-kiált fel Jaden fél 3 körül.
.Nincs itthon semmi!-kezdünk el nyafogni Esterrel, mert tudtuk, hogyha itt grillezés lesz..akkor mi megyünk bevásárolni hozzá.
-ÉdesPiciDrágaBellácskám..-kezdi Boci-kérlek szépen, emeld fel az a gyönyörű és formás fenekedet aztán tiplizz el bevásárolni, mert most már én is kívánom.
-Jó na! Ester jössz velem?
-Van más választásom?-sóhajt óriásit, mire felnevetek. Szobáink felé vettük az irányt és megbeszéltük, hogy 20perc múlva nappali előtt találkozunk.

20perc múlva ott voltam a nappalinál, de bár ne lettem volna. Így csak meghallottam még egy beszélgetés foszlányt.
-..biztos, hogy nem vihetem magammal?
-Biztos! Justin, ismerlek.. mindig vele lennél a próbákra meg nagy ívben tennél.. ráadásul nem tudom mennyire lenne szerencsés összeengedni őket.  Rémlik? Ezután Selenával fogsz koncertezni..
-Nagyon jól tudom!-emeli fel a hangját Justin.
-Tudod Te mennyi időmbe került, mire lebeszéltem róla, hogy rád hajtson?
-Nem! Fogalmam sincs..-vesz vissza a hangerőből-de tudod..Most éppen Selena Gomezről beszélünk aki az utolsó pár hetünket már csak a haszon miatt töltötte velem. Most is mindent meg fog tenni értem...-na ez aztán tényleg melegséggel töltött el.
-Itt vagyok.-sétál le a lécsőn Eszter-Indulhatunk?
-Ahha.-már nem voltam olyan lelkes. Nem tudom minek "örüljek" jobban..annak, hogy justin fél évig felém sem fog tudni nézni, vagy annak hogy ezt a fél évet Selenával tölti. Próbáltam kizárni ezeket a gondolatokat a felemből, ami sikerült is mire oda értünk a bevásárló központhoz. Fél órával később 5 szatyor kajával indultunk el haza.

#3 órával később
-Készen van a vacsi!-kiáltja el magát Ludacris, mivel ő vállalta a sütögetést.
-Juppí!-"válaszol" neki Justin és a padok felé kezd futni Elenorral a kezében. Hihetetlen menniyre jól bánik a gyerekekkel. Mivel a tálalást már nem vártam el Ludacris-től, mindenkinek én raktam a tányérjára pár szelet grillezett húst.
-Jó étvágyat.-csatlakozok én is a padnál ülőkhöz. Mindenhonnan csak hümmögést lehet hallani, szóval csak sejteni tudom, hogy finom lett. Nem csalódtam, Luda tényleg nagyon jól megcsinálta..nem néztem volna ki belőle.
Bár a vacsora fonom volt, mégis kesernyés ízt éreztem a számban, amit betudtam a szomorúságnak. Már most fáj a tudat, hogy el fog menni..mi lesz, ha tényleg nem lesz itt?
Csendben megvacsorázunk,majd Jaden feldobta a vízi-csata ötletét.
Csapatokba rendeződtünk amik így nézek ki.:
Ludacris-Ester
Jaden-Daniella
Boco-Elisabeth ( Boco természetesen nem volt hajlandó fel ülni egy pasi nyakába se, de ez így pont jól is jött ki)
Justin-Én

Ez az égész nagyon vicces volt, mert Elenor lett a bíró, hiszen nem akartuk veszélyeztetni. Szóval ő szólt, ha valami szabálytalanságot látott, mi meg próbáltunk változtatni a hibán. A végeredmény így nézett ki:
4.Daniella-Jaden
3. Justin-Én
2. Ladacris-Ester
1.Boco-Elisabeth

Jutalmunk is volt:-4. A tegnapi és a mai nap koszos edényeinek elmosogatása. (ellesznek vele egy darabig)
-3. Minden ágy megcsinálása, úgy hogy öröm legyen bele feküdni( Blahh.. ne! Utálok ágyat csinálni)
-2. Holnapi ebéd készítés
-1.Semmi..vagyis élvezni a gondtalan életet.
Mázlisták..

2 megjegyzés: